-Teddy- Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Kino er en slager Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Vi drar han helt ut vi: Middag som han lager selv, masse roser, plenty med masse levende lys og en god lang kose prat med ei flaske vin.... Jeeez, må komme meg ut på dating markede igjen.... Endret 20. september 2004 av haddis Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Har øvd til en helvettes kjemiprøve i HELE dag for så å finne ut at den ikke er før på onsdag Og da har jeg ikke fått gjort en dritt av fysikkinnleveringa eller øvd til bedriftsøkonomiprøven Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Ehehehehe... Tror ikke det nei... Kjenner jeg henne rett ville hun begynt å le som et helvete av det... Og å tenke på meg selv gjøre noe sånt, jaja. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hehe... Skikkelig offtopic dette emnet vi er inne på da: Hva er Advarsel nivået til dere her? Mitt er bare 10%.... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Går bra med kjærlighets livet anette? Ser noen koslige bilder på the recent pic Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Anette og Dr.X går hete tider i møte ser det visst ut som ja. -Teddy-, de alle fleste har 0%... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 -Teddy-, de alle fleste har 0%... *host hark* Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Ups, 0%? Åssn klarer man det da... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Går bra med kjærlighets livet anette?Ser noen koslige bilder på the recent pic Tihi Gjør nok det ja, gikk flott på lørdag ja Han har liksom ALT jeg leter etter, er helt sykt.. Og ene personlighet uten like, tror aldri jeg har møtt en gutt så snill som bryr seg om meg på den måten og er skikkelig gentleman osv..! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Du har ikke møtt meg enda Neida... Øsnker dere begge lykke til... Dere var nå vertfall søte sammen Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Du har ikke møtt meg enda Neida... Øsnker dere begge lykke til... Dere var nå vertfall søte sammen hehe Ntjååh.. tusen takk Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg syns det virker som om alle her kjenner hverandre i virkeligheten, er det et faktum? Kjenner vel ingen her på orntli jeg... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Uh jea, har tatt ut loddet i MX510'en min, det ble EN DEL BEDRE JA! Hva legger jenter i ordet gentleman? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 YEAH! Er jeg den eneste som over 10%? Jeg har 30% I warning, altså. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg syns det virker som om alle her kjenner hverandre i virkeligheten, er det et faktum? Kjenner vel ingen her på orntli jeg... Joda, vi kjenner hverandre i virkeligheten Hvis du sjekker recent er det noen blder av oss isammen.. Kjenner et par stykker her i virkeligheten egentlig, men ikke mange. Har vel bare møtt chris tre ganger tror jeg men fallt så sinsykt for han med en gang jeg så han Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 40% her, 3 pga avatar, 1 pga rappkjefting Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Åssn avatarer er det du har hatt da?.... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Åssn avatarer er det du har hatt da?.... Den ene var animert (Det dyret blunka(lenge sida)), de to andre var noen få kb for store.. hehe Har alltid vært denne avataren da, bare litt andre versjoner lissom.. Endret 20. september 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Åssn avatarer er det du har hatt da?.... Den ene var animert (Det dyret blunka(lenge sida)), de to andre var noen få kb for store.. hehe Har alltid vært denne avataren da, bare litt andre versjoner lissom.. visste ikke at man fikk advarsel av for store avararer . om de er for store får man vel jo ikke lasta de opp? 10% je Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg