Goophy Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Aha, da var de vel ikke så våte nei. Men buss til skolen er litt ufint da. Stakkars meg har 5 min å gå. Endret 20. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Er det en eller annen snill sjel som kan hjelpe meg med dette? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=300501&hl= Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 cheftec er best:D Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 cheftec er best:D Shuttle er bedre! :!: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) cheftec er best:D Det får da være grenser for hvor forsøplet søppelet her skal være. Uansett en tåpelig påstand da jeg, og mange flere sikkert, aldri har hørt om "cheftec". Endret 20. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Er poenget med denne tråden å bli den som har det siste ordet på en viss tid? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Er poenget med denne tråden å bli den som har det siste ordet på en viss tid? Ikke akkurat. Er mer et hyggelig sted å diskutere/si hvasomhelst. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Etter ønske så starter vi nå opp forumes første SO, og husk: Spamming her = ban! Hva er dette? Denne tråden er en generell chattetråd der vi diskuterer livets små og store ting, jo mer du har følgt med jo mer vil du "forstå" av ting som blir diskutert her og hvorfor. Så jeg ikke før nå, FØLGT, ikke fulgt Mener å huske at jeg lærte at fulgt er riktig ikke følgt... Har masse skriveleifer selv så jeg har vel egentlig ikke noe å si.... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Da er kjekt med da sista ordet, men da varer ikke lenge Hva er det som ikke varer lenge? Det å ha siste ordet? Man skal poste her for å si noe "nyttig", ikke for å få flere poster eller det siste ordet De postene man har i denne delen av forumet teller jo ikke postcounten, hvorfor er alle så opptatt av dette? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hva har skjedd med den konge posten som vi hadde her? Nå er det jo bare drittposter om alt og ingenting! Hva skjedde med småpratet om folks liv o.l? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 De er rettuslett borte vekk... Kan si at jeg har KRL prøve i morra og lurer egentlig på om jeg skal gidde å lese. Minotaurus da lissom? Uff, nei, KRL er ZZZZzzzZZZzzzzZZ stoff.... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 *Bla gjennom tidligere sider og mimre* Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 faen..jeg hadde gym-prøve idag.. trokke det gikk så altfor bra.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 faen..jeg hadde gym-prøve idag..trokke det gikk så altfor bra.. Prachtische oder Teoretische? Tar forbehold om potensielle skrivefeil. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 teoretisk... Oppvarming, utholdenhetstrening og styrketrening...IKKE så lett som det høres ut som.. måtte forklarte hva som skjedde med kroppen, hvordan og hvor blodet strømmet, gjennom hva blodet strømmer, hva blodet inneholder+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 er det jeg som er paranoid eller var det før en skjerm og skjemrkort kategori og ikke to forskjellige ? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 De er blitt to forskjellige ja. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 aahh.. holder på å formatere min nye 200 gb hdd men må øve til samfunnslære _og_ matteprøve Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Idrettsdag er jo gøy da! Enda bedre når det regner. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Idrettsdag er jo gøy da! Enda bedre når det regner. Spesielt når man holder på å fryse ihjel osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg