Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min hadde 32C når alle vifter var på MAX, har BOXEDvifta som fulgte med AMD64 3000+ (idle)

EID! :p Shuttle + 3500+ her. :)

Samma, kjører CPU vifta på 1700RPM og da holder CPU'n 38C i windows. Ved spill øker vifta til 3300RPM og da holder CPU'n mellom 40-50C. Kæbb viftene står vanligsvis på 1300RPM, de stiller seg etter MB som egentlig alltid ligger på 25-28C; så RPM'n til kæbb viftene endrer seg nesten aldri.

Lenke til kommentar
Samma, kjører CPU vifta på 1700RPM og da holder CPU'n 38C i windows. Ved spill øker vifta til 3300RPM og da holder CPU'n mellom 40-50C. Kæbb viftene står vanligsvis på 1300RPM, de stiller seg etter MB som egentlig alltid ligger på 25-28C; så RPM'n til kæbb viftene endrer seg nesten aldri.

Glemte et øyeblikk der at jeg var på et nerdeforum.. men nå er det ikke lenger mye tvil. :p

Lenke til kommentar
Samma, kjører CPU vifta på 1700RPM og da holder CPU'n 38C i windows. Ved spill øker vifta til 3300RPM og da holder CPU'n mellom 40-50C. Kæbb viftene står vanligsvis på 1300RPM, de stiller seg etter MB som egentlig alltid ligger på 25-28C; så RPM'n til kæbb viftene endrer seg nesten aldri.

Glemte et øyeblikk der at jeg var på et nerdeforum.. men nå er det ikke lenger mye tvil. :p

:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...