-Teddy- Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 ok..så det er ikke en bestemt grense da...man kan liksom gjør så fort man vil... Tror da det. Hva er det som er så gæli med det da? Poster der en gang iblant selv.... Ikke noe galt med det, er bare det at jeg ble forferdelig lei av den kjedelige tråden uten noen som helst form for sammenheng og poeng. EDIT: Skal omformulere signaturen dersom du finner den "støtende". Er ikke så farlig, er bare litt nysgjerrig av meg, så du kan bare bytte tilbake siganturen din om du vil Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 får sånn da jeg åpner mozilla Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 får sånn da jeg åpner mozilla Første jeg kom til å tenke på; du har ikke ME? Fikk allslags rare feilmeldinger når jeg hadde det... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Er ikke så farlig, er bare litt nysgjerrig av meg, så du kan bare bytte tilbake siganturen din om du vil Hehe, var lei den uansett. Avgjørelsen er tatt. mister jeg poster av postcounteren når posten flyttes til off topic...?glemete å telle da line østfold posten ble flytta til ot Er det viktig? Endret 19. september 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Oi.. klarte å få 28 grader på CPU-en nå. *fryse* ...Og i serien lite å gjøre på har vi i dag klart det utrolige å få CPU-temp... You catch my drift. Ny rekord: 26 grader. Orka ikke mer, så jeg stengte vinduet. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Jesus Kristensen, kan du ikke se på TV eller noe som alle oss andre? :!: Endret 19. september 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Min hadde 32C når alle vifter var på MAX, har BOXEDvifta som fulgte med AMD64 3000+ (idle) Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) mister jeg poster av postcounteren når posten flyttes til off topic...?glemete å telle da line østfold posten ble flytta til ot Er det viktig? nei jeg bare lurte edit: noen som veit hva det er med mosillaen min? oppgraderte den akkurat, sitter for tiden med et VELDIG bredt forum (opera). Endret 19. september 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Nei, jeg takker for meg, har en bitchin' religionsprøve i morgen, så jeg trenger søvn. God natt! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Min hadde 32C når alle vifter var på MAX, har BOXEDvifta som fulgte med AMD64 3000+ (idle) EID! Shuttle + 3500+ her. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 25 grader her =O Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 25 grader her =O Grr.. skal slå deg når jeg får ny kjøleløsning. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 44 grader her... passiv kjøling da. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Da har jeg gjennomført min konfirmasjon for første og siste gang. Jeg gråt for første gang på tre år i min storesøsters tale. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg skal sove hos typen i en uke, så da blir det bortevekk med msn og forum. Kos dere og gjør så jeg har mye å lese når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg gråt for første gang på tre år i min storesøsters tale. Mobbet hun deg? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg skal sove hos typen i en uke, så da blir det bortevekk med msn og forum. Kos dere og gjør så jeg har mye å lese når jeg kommer hjem. Hade. Bandidos Pelle: Ble litt sånn på min konfirmasjon også.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) @Goophy: Nei, hun sa så mye snilt. @ahpadt: Vet, men jeg hater å gråte foran så mange, derfor liker jeg ikke taler. Jaja. Var mest flau der og da. EDIT: Flau over å gråte, altså. Endret 19. september 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) @ahpadt: Vet, men jeg hater å gråte foran så mange, derfor liker jeg ikke taler. Jaja. Var mest flau der og da. EDIT: Flau over å gråte, altså. Me too, men jeg er kanskje av det litt overfølsomme slaget. Edit: Leif/teit av meg. Endret 19. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Da har jeg gjennomført min konfirmasjon for første og siste gang. Jeg gråt for første gang på tre år i min storesøsters tale. Hvor mye penger fikk du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg