Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe..jeg er trøtt, deppa..det der var alt jeg klarte å få fram. Tviler nok på at de tar det til etteretning, de er nok for glade i å "endelig kunne bruke makt" enn til å se saken fra en annen side.

Men det er flere enn oss som vil lese teksten, og flere som vil si seg enige med oss, noe som teller bra for dikt.no i fremtiden :)

Lenke til kommentar
Hum. Det er egentlig deriiitgøy å diksuterekrangle. :)

NÅ fikk det kanskje op for dere hvorfor vi som henger i politikk/religion blir så engasjerte at det eksploderer av og til ;)

"I second that."

På www.somethingawful.com har dem en egen avdeling for ?berflaming, som dem kaller "FYAD".

Som selvsagt står for "FUCK YOU AND DIE".

Fikk meg forresten en liten a-ha opplevelse her da jeg søkte på 'Ferrus Cranus' på google. Den karen er en standhaftig liten tinnsoldat.

Ferrus Cranus: Hvis du leser dette, tror du skattemyndighetene ville vært interessert i det du (eventuelt) tjener på strøjobbene dine o.a., tatt i betraktning at du står oppført med null i inntekt? :grin:

EDIT: La til en helgardering, 'eventuelt'. Så kan ingen komme å påstå at jeg driver med injurier.

Endret av DrDoogie
Lenke til kommentar
Jaok...var artig i går, selv om jeg ikke drakk så veldig lenge så blei jeg godt snytt.

Tror ikke jeg har vært så borte på veldig lenge.

Jaja...nå er morrarøyken tatt og jeg finner ikke restene av finlandia flaska mi og øl er tatt fra meg :lol:

Og hvordan er formen? Snør her, og jeg er syk. ******. Snør mye.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...