danilovic Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Fint innlegg du hadde der, Alastor. ) Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Alastor, du var helt fantastisk.Du har en utrolig måte å skrive på, ble redd selv jo. Regner med at de tar det du skrev til etterretning. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 http://www.dikt.no/index.php?action=vis_te...enhets_id=95802 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Hehe..jeg er trøtt, deppa..det der var alt jeg klarte å få fram. Tviler nok på at de tar det til etteretning, de er nok for glade i å "endelig kunne bruke makt" enn til å se saken fra en annen side. Men det er flere enn oss som vil lese teksten, og flere som vil si seg enige med oss, noe som teller bra for dikt.no i fremtiden Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 *klappe for alastor* dagens gode gjerning ) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Nå har eg vært ute med en kompis og røykt. Preiket shit og skjekket ut den nye sub kassen som vi begge to bygde. Nå mangler det bare å bytte bass element og forsterker. Alt han har nå er fra clas ohlson. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 ja, takker deg nok en gang. nå sovner jeg med et smil om munnen. takk for støtten, til både soso og alastor Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Hva med min mentale støtte da? Selv om jeg ikke skrev noe der. *føle seg lite verdsatt* Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) sov godt da..bra jeg klarte å gjøre noen glade i dag jeg får vel sove en gang selv. om en stund eller noe.. Edit: Candy - sjekk pmen din Endret 23. november 2003 av Alastor Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Hum. Det er egentlig deriiitgøy å diksuterekrangle. NÅ fikk det kanskje op for dere hvorfor vi som henger i politikk/religion blir så engasjerte at det eksploderer av og til "I second that." På www.somethingawful.com har dem en egen avdeling for ?berflaming, som dem kaller "FYAD". Som selvsagt står for "FUCK YOU AND DIE". Fikk meg forresten en liten a-ha opplevelse her da jeg søkte på 'Ferrus Cranus' på google. Den karen er en standhaftig liten tinnsoldat. Ferrus Cranus: Hvis du leser dette, tror du skattemyndighetene ville vært interessert i det du (eventuelt) tjener på strøjobbene dine o.a., tatt i betraktning at du står oppført med null i inntekt? EDIT: La til en helgardering, 'eventuelt'. Så kan ingen komme å påstå at jeg driver med injurier. Endret 23. november 2003 av DrDoogie Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Nå har jeg også regga meg på dikt.no og svart. Jeg skulle egentlig se film jeg, men ble sittende å prate med dere og høre på musikk. :S Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Dimiles: Du drepte tråden igjen. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Igjen? Det er du som lyver her hvertfall Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Jaok...var artig i går, selv om jeg ikke drakk så veldig lenge så blei jeg godt snytt. Tror ikke jeg har vært så borte på veldig lenge. Jaja...nå er morrarøyken tatt og jeg finner ikke restene av finlandia flaska mi og øl er tatt fra meg Lenke til kommentar
sparks Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 neei, dustinger! nå har jeg gått glipp av alt fra side 106 (40 poster per side).. kan noen oppsummere ? var forresten på sånn årsfest på skytinga.. 40 bøttefulle foreldre Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) God morgen alle sammen! Endret 23. november 2003 av Kenny000 Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Jaok...var artig i går, selv om jeg ikke drakk så veldig lenge så blei jeg godt snytt.Tror ikke jeg har vært så borte på veldig lenge. Jaja...nå er morrarøyken tatt og jeg finner ikke restene av finlandia flaska mi og øl er tatt fra meg Og hvordan er formen? Snør her, og jeg er syk. ******. Snør mye. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 God morgen! I dag er jeg like sjuk som i går, snufsete og ute av form. *host, hark* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg