Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Hva er en grei CPU temp? Lurer på å stille ned slik at viftene går enda litt saktere... Og hva er en grei HK temp? Gidder ikke lage noen topic, så spør her...

 

EDIT: Stilte ned litt på kab viftene, nå holder de rundt 1200RPM, og plutselig trodde pc'n at de holdt "-31786" RPM! Altså minus trettientusensjuhundreogåttiseks! Men lyden er uforandret selvom pc'n viser noe annet... :ermm:

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eyyy, vi har samme CPU ;) CPU'n min holder nå 40-45C i spill, og 37-40C i windows.

Nå står kab viftene på 4V @ start og start er @ 20C og MAX er @ 35C. Nå har kab viftene RPM på 1500 igjen...

*stille, sjekke, stille, sjekke, feilmelding, skru tilbake, sjekke, stille, sjekke....*

 

Har fått noen rare feilmeldinger nå, Winows er helt rent, har reinstallert alt i går. Sjekk disse:

Lenke til kommentar

Men alt ER jo reinstallert, alt var nytt i går... :hmm: Også er det altid en prosses som ikke vil avslutte seg selv når jeg skrur av / rebooter pc'n. Er noe med HP i starten, så tipper det er noe med printeren min. Funker hvis jeg trykker "Avslutt nå" i boksen som kommer opp, men det er en smule plagsomt...

 

EDIT: Det er sant, når jeg skal installere spill med 2 cd'r så spør ikke cp'n om den andre cd'n, den bruker bare en! Det funket supert i C&C Generals, men ikke i IL2 Sturmovik Forgotten Battles.... Pc'n spør rett og slett ikke etter cd #2! :blink::confused:

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Kanksje et annent kabinett?

Bortsett fra det.. Genial pc :)

hva er galt med kabinettet? :hmm: skal jo ikke se sånn ut lenge da :p

 

tenkte cheiftech fordi det var passe stort, moddemuligheter og plass til vifte over psu

Oki.. Da så..

Tenke bare prisen og kvaliteten på alt det andre. Chieftec'en blir jo liksom litt lite da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...