Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jostein brutt meg helt psykisk ned :cry:

 

ALL sorgen hans har han skyldt på meg, hele sitt miserable liv og ALT. Må bare få det ut liksom, side ahdpadt stakk fra msn har jeg ingen å klage til så da whiner jeg litt her. Han whina en time på tlf'en istad. Om hvor ond jeg er og hvor hævelig han har det osv. Endte opp med at jeg måtte gråte litt på skulderen til mamma, talket det bare ikke.. Høres ut som den værste whineren men dere aner ikke hvordan han er, det bare ødelegger meg, og jeg kan ikke være frekk tilbake fordi han har _ingen_ andre å prate med.Og det vet jeg, men det er alikevel ikke min feil at han ikke har vært med vennene sine de to siste årene? Jeg har bedt han være med de og han har sagt at han bare ville være med meg liksom..

Lenke til kommentar

Men hvis\når han klager til deg igjen så si det rett ut, "Er ikke min skyld at du har driti deg ut og "glemt" alle vennene din.".

Hmmm, jeg vet at jeg burde si noe sånnt men han er liksom enda mer nede enn meg og sa istad at hvis han hadde kommet til meg i kveld og gått hjem hadde han nok hivd seg foran en bil på veien hjem. Det er sykt, jeg må prate med han i morgen men bare litt for det ødelegger livet mitt og på en måte..

Lenke til kommentar
:) 

 

God natt da..!

Sov godt... :)

Eller kanskje jeg bor i USA 

Jeg bor i Atlanta (det er ca. 400 km nord for Florida), så jeg har merket både Ivan og Frances (eller hva de nå het) veldig godt. Til gjengjeld for strømbruddet slapp vi å gå på skolen i dag da

Jøss! Var det så fælt som norske medier fremstiller det?

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...