Jørgen Sørheim Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Eeeey...er du blitt moddis, Jørgen? Grattis Nei, har du sett på maken. Jaja. Nå er jeg smålig bakfull og skal tatovere meg om to timer. Også har jeg fått et par med feltstøvler, så der var 1100kr spart. Da går pengene heller til en flecktarn-uniform istedenfor, komplett med høst/vinterjakke, sør-afrikansk angreps-vest og velcro-bånd med 'psilocybe' på. Håh håh håh. ^- Flecktarn. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Nice psilocybe!! Har du bestillt fra flecktarn.co.uk ? I tilfelle, hvor kjapt fikk du støffet? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Det er flecktarn.co.uk, ja. Har bare sendt bestillingen, men jeg har fått inntrykk at de skal være relativt kjappe, såfremt de har alt på lager (noe de hadde, jeg spurte på forhånd). Nå bruker de 10-14 dager på de navnebåndene mine, men jeg regner pakken bruker en uke fra England til Norge. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Skal på klassetur snart, på fjelltur Vi må være på skolen i 3,5 timer før vi skal dra(tog) og ikke gjøre noe, vi skal ikke ha noen fag... vi skal gå en 3,5 mil tur, hehe tror ikke at det er så mange som er så god form(fjellgåing) Da blir jeg borte i ... 2 dager Det er da du skulker skolen og blir hjemme pga "sykdom". Jeg hadde betalt på forhånd da Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Kult. Meg og en kompis har pratet om å bestille derfra ei god stund. Nå ser det snart ut som vi får gjort det da.. Må bare bli enige om hva outfit vi skal ha Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Tja, det grunnleggende (tynn skjorte-jakke, bukser og hatt) koster ikke mer enn 2-300kr hvis du kjøper bukse/jakke brukt. Går jo fint an å kjøpe et par forskjellige uniformer som man kan veksle mellom. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Omgosh. Telenor har stengt de fleste portene til kontoen min. Sprer visstnok virus. :-/ Argh *want2irc* Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Skien is teh l33t. So is Vartdal! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Tja, det grunnleggende (tynn skjorte-jakke, bukser og hatt) koster ikke mer enn 2-300kr hvis du kjøper bukse/jakke brukt. Går jo fint an å kjøpe et par forskjellige uniformer som man kan veksle mellom. skal du ut å pange Airsoft nå? har bestilt selv Mp5 Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 skulen er kjedelig Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 takk for infoen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Løkkecup ikveld! Bergen Racketsenter, check us out! Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 manchester united er best!!!!! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 And we have a winner... Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 And we have a winner... og kim er vinneren? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) And we have a winner... og kim er vinneren? hvem er kim? Endret 17. september 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Kjeder du deg script kiddy. Jeg reiser på fest Hvis noen leter etter The missing link eller surf the web med med en PDA så kan man gjøre det. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 sør-afrikansk angreps-vest Sånn har jeg også, faktisk fra da jeg bodde i sør-afrika. Heftig Foortrekker wear! Boer power Helg Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Da var jeg tilbake fra mitt selvpåførte forumferie (sikkert ingen som har merket at jeg har vært vekke). 2,5 dager uten forum var ganske greit. Tror jeg skal trappe alvorlig ned på forumbruken. Fra i kveld av er jeg ikke cheerleader lenger. Slutter grunnet dårlig tid til lekser osv. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Har første perm fra millitære nå. fire uker uten ronking. Gjett om det var digg nå. Den ville søren meg ikke ned igjen. Etter orgasmen så ville den ikke ned så jeg ronka videre så fikk jeg en til etter ca. 10 minn, og den ville fortsatt ikke ned. Tokk nesten ett kvarter uten noe porr titting og ronking fær den klarte å roe seg. Etter denne permen så er det åtte uker til neste. Drit kjedelig er det der oppe i nord også. Enaste poss er at jeg blir litt strammere i kroppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg