flodhest Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) mood for love, yes. Er i skikkelig love-humør uansett for tiden. var det i Oslo du sa du bodde? *riste forkjølelsen av seg, pakke og forberede seg på en lang kjøretur med moped fra Larvik* Endret 22. november 2003 av flodhest Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Nå kom det en unge og var frekk mot meg. Også har jeg laga dørhåndtakdikt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg spiser Wasa Rugsprö med Jarlsberg og drikker cola. Men Thea, ikke mas om at du er elendeig til å skrive dikt da! 1. Om et dikt er bra eller ikke er fullstendig individuellt. 2. Jeg likte samtlige av diktene, og Bobbler var _veldig_ bra ) Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Ikke jeg som whiner, det er jo dem. Men takk for søte ord. *kiss on the cheek* Uff, gir opp. Orker ikke holde masken. I dag er jeg lykkelig. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hmm nå fant eg kompis ut at han skulle ut til meg for å levere sof2 cd'ne men så finner han ikke cd1. :/ så spør han meg om eg kan brenne CS til han. :/ Han har ihvertfall røy gikk tom for røyk igår. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hva ******? En kødd har låst CS-diktet mitt elnsn. Går ikke an å åpne det. Fy ******! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hva ****** er gærent med han Snuslort-fitta? Han kan henge seg. Eller hun eller what ever. Teit folk på dikt.no. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Dobbel. Endret 22. november 2003 av sosohal Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Ja, de er skikkelig whores. Banne meg for èn smiley. Barnehagementalitet. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Se på ******-Snuslort 'a. Driter seg så heftig ut. Meg: *Forsvare Thea* Snesort: hva gjør vel nesa di oppi alt dette, sosohal? Meg: Thea er vennen min. Snesort: og jeg er jesus. what so? Meg: Snesort: Ok. Jeg bare svarte på spørsmålet ditt. Jeg bryr meg fordi Thea er vennen min? Thea er altså Orgaxm, for de som ikke har fått med seg det. Snesort: sosohal: om så kong harald hadde vært vennen din, måtte han ha fulgt reglene slik som alle andre. "Thea" har merket seg som en forbryter (mwahaha) (les: bryte regler..er? høhø) her på dikt.no, og da må hun vente seg konsekvenser. er lyset litt klarer for deg nå, puzzz? Meg: Snesort: Jeg har ikke gjort annet enn å svare på spørsmålet ditt, jeg. Jaja. Endret 22. november 2003 av sosohal Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Holdt på gøgge cola over hele tastaturet da jeg leste "snuslortfitta"! :lol::lol: seriøst, jeg er visst trøtt... Endret 22. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hey dudes og dudettes Jeg har vært i Drammen i dag og skata litt. Konge fett ass! Prøvde ut en ny Girl plate også, det var kult. Er i godt humør nå Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 ... Eller så eier trashtalk-humoren min. ... Eller så er du trøtt ja. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Seriøst, de jentene der er jævlig stygge og sliter max! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Seriøst, de jentene der er jævlig stygge og sliter max! Roger det! :nice: btw: Jenter er intrigemaskiner. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Hey dudes og dudettes Jeg har vært i Drammen i dag og skata litt. Konge fett ass! Prøvde ut en ny Girl plate også, det var kult. Er i godt humør nå Fett! Dro du noen fete triks a? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Nei gitt, legger meg nå jeg...natta folkens! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Natta tjukken! EDIT: Bwakk - Bwakkeli - Bwakk! Endret 23. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Hum. Det er egentlig deriiitgøy å diksuterekrangle. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Hum. Det er egentlig deriiitgøy å diksuterekrangle. NÅ fikk det kanskje op for dere hvorfor vi som henger i politikk/religion blir så engasjerte at det eksploderer av og til Endret 23. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg