SupremeX Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (har avatar din hjemme, og internetten der er fiksa, men sender den når jeg kommer hjem. ) nice! Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Kan jeg på noen måte bli straffet om jeg har avføringspulver i kaffen til alle lærerene på skolen? Tenker på nedsatte karakterer (Går i 10.) eller anmeldelse.. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Kan jeg på noen måte bli straffet om jeg har avføringspulver i kaffen til alle lærerene på skolen? Tenker på nedsatte karakterer (Går i 10.) eller anmeldelse.. Du får nok Ng, kanskje Lg i orden&oppførsel hvis du blir tatt. Anmeldelse tviler jeg på, da det blir slik: rektor: "jeg vil anmelde en som putta avføringsmiddel i kaffen min" mann/dame i skranken: "HAHAHA!!!oneone!111, PWNED!!" Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Damer er bare tull, helt til man blir stup forelsket i demSå har dem deg rundt lillefingeren å du gjør alt for dem Ikke om de gir lange faen i deg uansett... *må gå ned og trene* Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Kan jeg på noen måte bli straffet om jeg har avføringspulver i kaffen til alle lærerene på skolen? Tenker på nedsatte karakterer (Går i 10.) eller anmeldelse.. Du får nok Ng, kanskje Lg i orden&oppførsel hvis du blir tatt. filler'n Edit: Noen andre måter det går ann å straffe lærere, uten selv å får starff? Eller noe med liten risiko for å bli tatt? Endret 16. september 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Puh.. Skrev nettopp om Trymskvida til manus. Det var stress det. Tror jeg vet hvordan det er... Har analysert osv den historien der på en norskprøve... kjedelige greier. Men bedre enn Håvamål! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) wh1te: Hvorfor har det seg sånn at shuttlen min bruker 5min på å boote når jeg setter i floppyen? Når jeg tar ut kabelen så går det bare på et *knips*. Edit: Er ikke så viktig siden jeg bare skal bruke den til å legge inn driverene under setup, men greit å vite. Endret 16. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=298611 *mumle noe greier* Ikke no whine om LCD. Jeg begynner å tvile litt though. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Damer er bare tull, helt til man blir stup forelsket i demSå har dem deg rundt lillefingeren å du gjør alt for dem Ikke om de gir lange faen i deg uansett... Kjenner til det, jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 wh1te: Hvorfor har det seg sånn at shuttlen min bruker 5min på å boote når jeg setter i floppyen? Når jeg tar ut kabelen så går det bare på et *knips*. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Bare at hu som jeg var Bittelitt fra å bli sammen med (liker hu noe grådig), trodde plutselig i dag at jeg er forelska i ei anna i klassa Kan si jeg er stup forelsket i ei som bare overser meg nå Haha! She wants you so baad! Hun vil bare ha oppmerksomheten din Nå leker hun såret og fornærmet Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Gå inn på www.microplex.no og se på mus/tastatur... Er det kunnhos meg det blir feil? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Haha! She wants you so baad! Hun vil bare ha oppmerksomheten din Nå leker hun såret og fornærmet It takes one to know one Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) nei, ser feil ut her også suzze: of course! *mimre om ungdomskoletiden* Endret 16. september 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Gå inn på www.microplex.no og se på mus/tastatur... Er det kunnhos meg det blir feil? Hva er det som blir feil? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Konge SupremeX! Nesten det samme skjedde meg i dag på skolen. Har dame da, ellers hadde sikkert jeg også hoppet i taket. Tjener nok. Garantert mindre enn mange andre her. kom 2 jenter inn i kalsserommet mitt og ville ha nummeret mitt igår. Ville ha det for en i klassen demmes som likte meg.. Så hun sendte meg noen mld'er og er dritforelska visstnok.. VELDIG synd for HENNE at jeg har kjæreste og hun betyr så mye at jeg ikke ville byttet henne ut om jeg så hadde fått 100millioner for det... men koslig å høre.... Lykke til du SupremeX (har avatar din hjemme, og internetten der er fiksa, men sender den når jeg kommer hjem. ) Hvem har stoppet deg fra å ha 2 damer? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Gikk nettopp forbi typens hus på vei hjem fra jobb nå. Han har vors. Masse kaklende jentestemmer. *hat* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Gikk nettopp forbi typens hus på vei hjem fra jobb nå. Han har vors. Masse kaklende jentestemmer. *hat* Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 wh1te: Hvorfor har det seg sånn at shuttlen min bruker 5min på å boote når jeg setter i floppyen? Når jeg tar ut kabelen så går det bare på et *knips*. Det er kanskje fordi den søker etter bootdisk. Disable floppy som bootdisc i BIOS-en, eller bare koble fra diskettstasjonen. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Når begynner politiet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg