scoot Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 ... Uff, nok en kjedelig daag. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Herlig, absolutt ingenting å gjøre. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Sitter og hører på at noen fremfører et tysk-prosjekt, virkelig gøy. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Wohoo, tidlig hjemme. Skal på audition som gitarspiller for revyen imorgen, selv om jeg alt er med der... Kan bli moro... *lære seg å spille gitar* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 her er voksenbrusen. Lærerne kommer ikke til å skjønne en dritt jeg orket ikke gjøre noe store greier, var fed up med den møkkaoppgaven. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Da sender jeg pc'n til oppgradering; håper at TwinMOS'n funker. Kommer tilbake i morra / lørdag en gang.... Byeeeee! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jøss... så lenge mellom hver post tar det vanligvis bare i helgene, mens folk er ute og driver på med dette "sosiale" jeg har hørt om. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 sendte inn bestilling på en ny hdd og ny cd brenner idag bare 2 uker til LAN.. og er rimelig hæppi idag.. men en kald dag er det Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jøss... så lenge mellom hver post tar det vanligvis bare i helgene, mens folk er ute og driver på med dette "sosiale" jeg har hørt om. Folk går tross alt på skole/er på jobb nå om dagene. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg ser ikke bildet til fredrik, er feilen hos meg eller han? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg ser det ikke selv, gjorde det på skolen, så jeg vet ikke hva som er galt. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 hvis det er avataret det er snakk om så ser ikke jeg det heller... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) En liten opplysning: Ikke lek med (det vil si skru på) lamper mens de er koblet til! Spesielt ikke hvis PCen er koblet til samme kontakt. Kan resultere i en gåen sikring og at PCen må restartes. Takk for oppmerksomheten. Det lukter forresten svidd her. Endret 16. september 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 hvis det er avataret det er snakk om så ser ikke jeg det heller... vedlagt bilde lenger oppe i tråden. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 1337 brusen? den ser jeg Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jøss... så lenge mellom hver post tar det vanligvis bare i helgene, mens folk er ute og driver på med dette "sosiale" jeg har hørt om. Folk går tross alt på skole/er på jobb nå om dagene. Og noen koser seg på jobb med å henge litt på forumet, pierce litt, henge på forumet osv Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 ok, dette er villt! Da jeg kom på skolen i dag, til fjerdetime, så står jeg alltid å snakker med folk før vi går inn. Snakka da med bestekompisen min, og han hadde spurt henne jeg er forelska i om hvordan det gikk med guttene. Så hadde hun svart(dialekt): "han wegard e fan mæ kul, æ digge han! Vet du ka han gjør om dagan?" kompisen min svarer: "han sitt vel hjemme, kordan det?" hun: "ok, så da e han ledig det meste av tia da?" osv... Dette hadde hun sagt, jeg ble helt satt ut da jeg hørte det!! Første gang i mitt liv at jeg har blitt omtalt positivt på en slik måte av andre jenter når jeg ikke er der. ÅÅ jeg er så glad nå!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Ble oppgradert til personalsjef på jobb i dag. Grei stilling for en 17-åring det. Endret 16. september 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 *snip* lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg