scoot Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) word. @ mozilla Haddis, pliz, l3t m3 t0uch th4t über h4xx0r a$$.. Endret 15. september 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Slettet alt AD-AWARE fant jeg, noen ganger sorterer jeg litt, men gadd ikke, eneste som er igjen nå er noe ALEXA greier jeg ikke tror er farlig.... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Firefox eller Opera folkens, vær så snill. Jeg SKAL skifte etter at jeg fikk en spybot som jeg ikke klarte å fjerne fra ie. Nå er jeg sinna !!!!!!!!!!! Forklaring: Jeg har liksom fått en pakke fra netshop med masse deler som jeg har ventet på. Fiksa alt med penger med pappa, slik at han kunne hente pakka for meg. Så sendte jeg pakkenummeret på SMS til han, som han sa til karen på rimi/postkontoret. Gjett hvem som klarer å snu 64 til 55? JO! En #"&%"¤& utlending på rimi som ikke klarer å snakke norsk eller å bry seg detgranne om at kunden vil ha pakken sin. Heller ville han være mer opptatt av å stenge butikken og å få en misfornøyd kunde. Nå er både jeg og pappa sinna på han utlendingen, og neste gang pappa ser butikksjefen på postkontoret/rimi så skal han jammen høre. MAKAN! Edit: Når pappa sa at han kunne sjekke på navnet/adresse så gadd ikke karen snu på pakken en gang fordi "han var sikker" på at det ikke var den. ¤#¤/¤#//¤#¤/# Endret 15. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 *klipp klipp* Buhuuuhhuuu Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Slettet alt AD-AWARE fant jeg, noen ganger sorterer jeg litt, men gadd ikke, eneste som er igjen nå er noe ALEXA greier jeg ikke tror er farlig.... Alexa, klassiker hos alle som bruker IE. Tror ikke jeg har søkt gjennom en eneste pc med ie uten å finne alexa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hadde "1 new object" når jeg scannet med Ad-aware 2 secs ago. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Utlendinger asså.... Sånn onnvandrere liker jeg'nte, men det er jo noen som er ganske greie og da, av de derre innvandrern'e, men mange av dem er litt sånn rare i hodet... No offence! -men det ga jeg vel ikke uttrykk for heller.... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 *klipp klipp* Buhuuuhhuuu *skvise snus i hele ansiktet på haddis* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 *kjøre Ad-aware her* kjørte gjennom for et par dager siden, fant en del da. Får se nå da. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Kjører på med full guff på iLsYstem viper i morra og ser hvordan det går, hvis ikek så får moa prøve litt systemgjenoppretting, køyer jeg folkenz, skole i morra Natta... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 *klipp klipp* Buhuuuhhuuu *skvise snus i hele ansiktet på haddis* Namm namm Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Fu F*aen tror du ikke hjemmesiden min er ssatt til http://mysearchnow.com/ IGJEN??? Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 TeddY: Go på mysearchnow.com, gå til help, så til "how to uninstall one of your products" eller noe sånt. Last ned det forced uninstall programmet der, gå ut av internett, det er BORTE!!! Da legger man seg.. natta folkens! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 da var det natta *legge seg tidlig* *kosepåalle* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Folk har et poeng...natti natt Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) we killed the tread by saying good night, elns *sove* Endret 15. september 2004 av kaiern Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Bandidos Pelle driter seg ut i grammatikktråden. :!: Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Natta!!!!! Vekkerklokka mi piper 04.50 i morgen og jeg skal til Polen!!! Which me good luck??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg