kaiern Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 for det går seriøst utover skolearbeidet... Samme her, men slette kontoen? neppe Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg er glad jeg har muligheten til å velge å ikke henge på forumet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Skolearbeid, hva er det? pga. forumet og msn gjorde ikke jeg lekser i 10. klasse, har ikke gjort noe i år heller, men må fomle meg til å gjøre noe matte, som jeg suger grenseløst i (forumet igjen? ^^ ). Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 .. Lekser gjør man på skolen, det man rekker.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 :realmad: :realmad: !!! Sjekket loggen for å finne ut hvor jeg lastet ned masse gratis MSn stuff, tegne greier osv, også kom moa inn på en side som gjorde at jeg ikke får tak i nettleseren minimert, den skøv den så langt ned til høyre at det er umulig å få tak i den, prøvde å fjerne taskbaren og alt, men jeg ser ikke engang nettleseren hvis den ikke er maximert... PLAGSOMT! Noen som kan hjelpe, både med MSN siden OG å få opp nettleseren igjen? Plz Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) skifte nettleser! evt. høyreklikk på internet explorer "tingen" på oppgavelinjen, og move. så drar du, tror det funker. EDIT: så ikke slik ut. Endret 15. september 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Fikk det til, stilte opp oppløsningen på skjermen til godt over det jeg er vant til så fant jeg nettleseren et godt stykke ned til høyre, så problemet er fixa... Men noen som vet MSn adressen? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Da var DENNE bestilt... Bare et nytt tastatur nu så er livet godt igjen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Fikk det til, stilte opp oppløsningen på skjermen til godt over det jeg er vant til så fant jeg nettleseren et godt stykke ned til høyre, så problemet er fixa... Men noen som vet MSn adressen? www.mess.be ? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Ser ut som om en del sliter med selvkontroll når det kommer til tidsforbruk på dette forumet. Kan vel ikke være så vanskelig å kutte ned litt på tiden og bruke denne på det dere trenger? Når det gjelder nye som ødelegger så er det trist men ikke tenk på alle som like, er "ny" her og poster ikke hver dag så passer jeg ikke inn så si ifra. Ikke det at det bryr meg da Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 pga. forumet og msn gjorde ikke jeg lekser i 10. klasse, har ikke gjort noe i år heller, men må fomle meg til å gjøre noe matte, som jeg suger grenseløst i (forumet igjen? ^^ ). Et tips: ikke finn på å gjøre lekser i samme rom som dataen befinner seg i. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 pga. forumet og msn gjorde ikke jeg lekser i 10. klasse, har ikke gjort noe i år heller, men må fomle meg til å gjøre noe matte, som jeg suger grenseløst i (forumet igjen? ^^ ). Et tips: ikke finn på å gjøre lekser i samme rom som dataen befinner seg i. Hmm, jeg prøvde sånt. Men orket ikke. Jeg klarte meg greit though. Jeg husker jeg leste til prøver med boka foran meg, tastaturet ryddet vekk og on-screen keyboard på. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Fikk det til, stilte opp oppløsningen på skjermen til godt over det jeg er vant til så fant jeg nettleseren et godt stykke ned til høyre, så problemet er fixa... Men noen som vet MSn adressen? www.mess.be ? Takker Men jeg trengte "INK [et eller annet]" for å kunne bruke håndskrift greiene... Jeg har installert MSn PLUSS da men... UFF! EDIT: Fant ut av det. Må lære meg å sjekke litt før jeg poster... Endret 15. september 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg er glad jeg har muligheten til å velge å ikke henge på forumet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Jeg er glad jeg har muligheten til å velge å ikke henge på forumet. Er du også glad for at Holger har muligeten til å velge å ikke henge på forumet? Endret 15. september 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Er man fremdeles på dårlig samvittighet-stadiet etter for mye forumhenging i det siste? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg er glad jeg har muligheten til å velge å ikke henge på forumet. Er du også glad for at Holger har muligeten til å velge å ikke henge på forumet? Vel, det er ikke jeg! Han burde kun ha lov til å sitte her og snakke med folk! Men han må vel nesten bestemme det selv... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 FATTER IKKE AT JEG LIKTE NYNORSK FØR!! *VURDERER Å SKRIVE HELE STILEN PÅ ARABISK* Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 FATTER IKKE AT JEG LIKTE NYNORSK FØR!! *VURDERER Å SKRIVE HELE STILEN PÅ ARABISK* Hadde nynorsk i 10 år. You can ask me about anything! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg