Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:realmad: :realmad: :realmad: :realmad: !!! Sjekket loggen for å finne ut hvor jeg lastet ned masse gratis MSn stuff, tegne greier osv, også kom moa inn på en side som gjorde at jeg ikke får tak i nettleseren minimert, den skøv den så langt ned til høyre at det er umulig å få tak i den, prøvde å fjerne taskbaren og alt, men jeg ser ikke engang nettleseren hvis den ikke er maximert... PLAGSOMT! Noen som kan hjelpe, både med MSN siden OG å få opp nettleseren igjen? Plz :cry:
Lenke til kommentar

Ser ut som om en del sliter med selvkontroll når det kommer til tidsforbruk på dette forumet.

Kan vel ikke være så vanskelig å kutte ned litt på tiden og bruke denne på det dere trenger?

Når det gjelder nye som ødelegger så er det trist men ikke tenk på alle som like, er "ny" her og poster ikke hver dag så passer jeg ikke inn så si ifra. Ikke det at det bryr meg da :tease:

Lenke til kommentar
pga. forumet og msn gjorde ikke jeg lekser i 10. klasse, har ikke gjort noe i år heller, men må fomle meg til å gjøre noe matte, som jeg suger grenseløst i (forumet igjen? ^^ ).

Et tips: ikke finn på å gjøre lekser i samme rom som dataen befinner seg i.

Lenke til kommentar
pga. forumet og msn gjorde ikke jeg lekser i 10. klasse, har ikke gjort noe i år heller, men må fomle meg til å gjøre noe matte, som jeg suger grenseløst i (forumet igjen? ^^ ).

Et tips: ikke finn på å gjøre lekser i samme rom som dataen befinner seg i.

Hmm, jeg prøvde sånt. Men orket ikke. :p

Jeg klarte meg greit though. Jeg husker jeg leste til prøver med boka foran meg, tastaturet ryddet vekk og on-screen keyboard på. :p

Lenke til kommentar
Fikk det til, stilte opp oppløsningen på skjermen til godt over det jeg er vant til så fant jeg nettleseren et godt stykke ned til høyre, så problemet er fixa... Men noen som vet MSn adressen?

www.mess.be ?

Takker :) Men jeg trengte "INK [et eller annet]" for å kunne bruke håndskrift greiene... Jeg har installert MSn PLUSS da men... UFF!

EDIT: Fant ut av det. Må lære meg å sjekke litt før jeg poster...

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Jeg er glad jeg har muligheten til å velge å ikke henge på forumet.

:yes:

Er du også glad for at Holger har muligeten til å velge å ikke henge på forumet?

:tease:

Vel, det er ikke jeg! Han burde kun ha lov til å sitte her og snakke med folk! Men han må vel nesten bestemme det selv...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...