tor_erik Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg klarer fint å begrense bruken min av forumet og PC generelt, har ingen problemer med det. Jeg har egentlig ikke lyst til at SO3 skal bli stengt heller. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Stenge tråden en stund i hvertfall hadde ikke gjort no :-\ Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Kanskje vi bare trenger en liten pause fra denne tråden? Om folk vil si noe til hverandre så kan de bare si ifra på MSN eller no. Neeeeeei. Hva vil da skje med oss? Jeg er IKKE for stenging av SO3. Jeg blir holdt hjemme og får gjort lekser på denne måten. Vennene mine har begynt å savne meg da, men jeg liker meg best i hula mi for tiden. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Kanskje vi bare trenger en liten pause fra denne tråden? Om folk vil si noe til hverandre så kan de bare si ifra på MSN eller no. Neeeeeei. Hva vil da skje med oss? Jeg er IKKE for stenging av SO3. Jeg blir holdt hjemme og får gjort lekser på denne måten. Vennene mine har begynt å savne meg da, men jeg liker meg best i hula mi for tiden. Wee! Vi er 2 mot maaange, Thea. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Det hadde blit trist uten denne tråden og *dilemma* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Kanskje vi bare trenger en liten pause fra denne tråden? Om folk vil si noe til hverandre så kan de bare si ifra på MSN eller no. Neeeeeei. Hva vil da skje med oss? Jeg er IKKE for stenging av SO3. Jeg blir holdt hjemme og får gjort lekser på denne måten. Vennene mine har begynt å savne meg da, men jeg liker meg best i hula mi for tiden. Du har jo min MSN da. Stiller meg litt passiv...er litt usikker.. Edit: Kom deg på msn btw. Endret 14. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg skal gå 24 timer uten en post. I OT ihvertfall. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg skal gå 24 timer uten en post. I OT ihvertfall. At du gidder. Psykologen min sier jeg har blitt mye mer stabil. Denne takken er rettet til at jeg sitter mer på internett og får roet meg ned. Piiiuh. Hw.no er løsning på psykiske problemer Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 24 timer uten posting fra nå av. Hvis noen forumnerder, mot formodning, skulle ønske å ta kontakt får de gjøre det gjennom MSN. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Stiller meg litt passiv...er litt usikker.. Stiller meg sammen med ahpadt Men nå legger jeg meg, god natt folken alle (som gidder) får natta klem, ahpadt du kan få denne gangen hvis du vil? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Alt for mange greie folk her til å bare stenge tråden. Orker ikke å samle MSN'er til alle heller da! Og hvorfor skal man ha SO3 på MSN når man kan ha det her? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 24 timer uten posting fra nå av.Hvis noen forumnerder, mot formodning, skulle ønske å ta kontakt får de gjøre det gjennom MSN. Vi sier fra 00:00. Så blir det lettere. THEA! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Og hvorfor skal man ha SO3 på MSN når man kan ha det her? Fordi OT tiltrekker idioter. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Og hvorfor skal man ha SO3 på MSN når man kan ha det her? Fordi OT tiltrekker idioter. Sant nok. Kanskje jeg skulle gå på MSN-jakt likevel? Endret 14. september 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 THEA! Jaaa? *klynke* Jeg sitter her med tekoppen min, jeg. Rikker meg ikke egentlig. Og jeg liker å prate med meg selv, så det kan bli en nice tråd etterhvert. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Er seriøst avhengig av So3 tror jeg ikke steng den da , kan vi ikke bare poste litt koseligere? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 kan vi ikke bare poste litt koseligere? Ja!! Da la jeg meg, igjen god natt! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 THEA! Jaaa? *klynke* mzn lzm!?!111oneone!1?? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg sitter her med tekoppen min, jeg. Rikker meg ikke egentlig. Og jeg liker å prate med meg selv, så det kan bli en nice tråd etterhvert. Relax, vi blir i alle fall to stk. Kanskje ikke, med tanke på at jeg legger meg nå. God natt alle sammen, og ikke finn på noe tull med tråden! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg håper (og tror?) at tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg