kaiern Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Egentlig enig med tor_erik her, det er koslig her av og til Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Etter forumet skiftet template, trodde jeg faktisk at off topic var long gone ... helt til jeg fant det igjen Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Etter forumet skiftet template, trodde jeg faktisk at off topic var long gone ... helt til jeg fant det igjen Må jo bruke den gamle HW-skinen da vettu! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Akkurat nå ønsker jeg tre ting her: - sletting av tråder i stedet for stenging - stenging av SO3 - SnowDOG_ inn som vikar for B|Real Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) - sletting av tråder i stedet for stenging- stenging av SO3 Henger ikke helt på greip. SnowDOG_ inn for B|Real? Enig. Endret 14. september 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hvis SO3 går, skal hvertfall TOL med i dragsuget Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Stenging av SO3 med mulighet for åpning. En belønning hvis moderatorer modererer og spammere slutter. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Wh1te, hvorfor poster du såppas mye i OT hvis du ikke vil ha den kategorien her engang? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Med 2222 poster på samvittigheten sier jeg god natt Ikke sett fast fingrene mellom tastene nå da Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Stenging av SO3 med mulighet for åpning. En belønning hvis moderatorer modererer og spammere slutter. Du tror at stenging av SO3 vil stoppe spammerene? Og få mods til å moderere mer? Tror ikke det vil ha så mye å si jeg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Wh1te, hvorfor poster du såppas mye i OT hvis du ikke vil ha den kategorien her engang? Fordi etter at skolen begynte har jeg vært aaaaltfor mye foran maskinen. Jeg spiller for lite cs, ser altfor lite film og gjør ingenting lekser. Jeg bruker vel egentlig OT som en avkobling eller venterom til noen poster noe fornuftig andre steder. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Fordi etter at skolen begynte har jeg vært aaaaltfor mye foran maskinen. Jeg spiller for lite cs, ser altfor lite film og gjør ingenting lekser. Jeg bruker vel egentlig OT som en avkobling eller venterom til noen poster noe fornuftig andre steder. Samme her, har blitt "avhengig" på ett eller annet vis. Tror faktisk det hadde vært sunt å stenge "Off-topic" kategorien. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hele film/musikkdelen er jo på en måte offtopic. Det skal vel ikke stenges i samme sleng? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 på en måte hadde det vært sunt.. men tror jeg hadde lengtet (ja jeg er ny men who cares).. synes det er chill å sitte å lese på forumet etter skolen osv.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Det er trist å si det, men akkurat nå er HW.no en av de større tingene jeg har i hverdagen. Forresten så sitter en kamerat ved siden av meg og pisser nesten på seg av Doom 3 *hirrhirr* Lenke til kommentar
Same- Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Det er ganske sykt hvor mye folk bryr seg om en tråd i et forum. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Det er trist å si det, men akkurat nå er HW.no en av de større tingene jeg har i hverdagen. Samme her, jeg synes egentlig det er litt skremmende. Og enda mer skremmende at jeg ikke klarer å gjøre noe med det. Livet mitt baserer seg på dette forumet om dagen. Jeg sitter her fra jeg kommer hjem fra skolen til jeg legger meg på kvelden. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Livet mitt baserer seg på dette forumet om dagen.Jeg sitter her fra jeg kommer hjem fra skolen til jeg legger meg på kvelden. Sånn har det blitt for meg og, sitter her og på MSN hele dagen egentlig :-\ Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Kanskje vi bare trenger en liten pause fra denne tråden? Om folk vil si noe til hverandre så kan de bare si ifra på MSN eller no. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 ahpadt: Om de vil si noe til alle da? Da blir det gjerne like kaotisk som orgien.. Jeg er for stengingen av SO3 nå, jeg innså nettopp at jeg ikke har vært ute med venner på alt for lenge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg