Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God Morgen Folkens!

La meg i halvtolv tida igår kveld..og fy ****** og fort og hvor mye dere poster i denne tråden! Måtte jo bla meg 3-4 Sider bakover for å følge med jo :wow:

Det ser ut som om det har kommet littegranne snø her i gatene i natt da :) Smart, for mora mi har ikke kjøpt vinterdekk til bilen sin enda...Men de er bestilt!

Var forresten og kjøpte kino bilett idag, til Ringenes Herre, atter en konge :D

Gleder meg til å se den, de filmene er bare så konge *grin*

Ser ut som om jeg må legge om til piggdekk på kjerra mi snart også...

Lenke til kommentar
Øyh! Bjaa! Hvor er det blitt av den kule avataren din?

Syns den var så fet :woot:

edit: Og wtf skal den nye du har forestille? ;)

Den nye skal forestille "retro" avataren min....Den første avataren jeg hadde på forumet....og siden jeg skal ha en avatar i 80X80 så kan jeg ikke bruke den gode gamle avataren enda...men den kommer tillbake etterhvert...må bare vente til jeg får highres bilder av den igjen..har mista de skjønner du..

Lenke til kommentar

Romeo-rolf: (mye fetere navn når du bytter om og skaffer bindestrek) Musikken du linka til var ikke dårlig! Mange av de norske progrock bandene som rett og slett suger.. Men det her var hørbart, noe som er bra siden jeg sammenligner med tool, som jeg hørte på like før jeg bytta til Sinking Ship.. ;)

Men forresten, det du sa om so2.. Tabu! :mrgreen: Skal ikke være så fiendtlig mot deg av den grunn though, men.. MEN..! ;)

Lenke til kommentar

OMG n1c30r haltan! go you!

Idag har rocka max. Vanlige dager pleier å suge like mye som avataren til DiKKy. Denne var bra fordi det nettopp hadde snødd og det var mildt vær.

Kom litt i julestemning. Begyner klokka ti imorra som vanlig, ahh.

*kewse med kewkz0r!*

kewk=coke her

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...