kaiern Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Sånne som meg? og meg? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Det gjelder vel for meg også. Eller det spørs. Har skrevet her av og til i noen måneder. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hvordan var det her før? Mye, mye bedre enn nå. SO3 er jo helt ødelagt pågrunn av alle de nye. Synd, men sant. Hvem mener du er "de nye"? Sånne som meg? Tror det er lurest for tråden, og meg selv om jeg ikke sier hvem jeg mener senker kvaliteten. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Lurer egentlig på hvorfor SO3 skal være forbeholdt de som har vært med siden første SO. Det må vel bli kjedelig? Jeg er en av de nye. Jens, logg på msn! Endret 14. september 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Tror det er lurest for tråden, og meg selv om jeg ikke sier hvem jeg mener senker kvaliteten. Jeg tror egentlig det, ja. Ellers tror jeg prosentene dine vil stige noen hakk. La oss dra en sosohal: Kan ikke alle bare være venner? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Lurer på om jeg regnes som ny eller ikke. Men jeg må si at forumet var mye bedre da jeg var litt mindre søppelhore enn jeg er nå. Dvs. før i tiden. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 så en perfekt SO3 hadde vært for en håndfull old members? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Forbanna sutrekopper! "Buhu, hw.no var mye bedre før når det kun fantes leet-peeps her. Hater alle nye n00bsa." Majoriteten av dem som klager henger i søppel, i søppel! Det er greit nok at det finnes grenser her også, men hadde det vært opp til meg, hadde hele den forbanna drittdelen blitt slettet. Forstår dere ikke: det er søppelh*rer som ødelegger, ikke fjortisser som skal ha ny maskin. Rapporter mer! Og vær glad at forumet er så populært som det er! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Problemmet er vel at Forumet er blitt FOR populært, så alle og en vær henger på det. men er sånn utviklingen går. Var mere aktiv før, andre steder enn søppel altså. Men man blir faktisk helt OPPGITT hva enkelte poster :| Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hør, hør! Poeng fra wh1te! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hahah Det er ikke alle de nye som ødelegger.. eller fjortissene .. det er alle disse JENTENE som har begynt å poste her. Hva er det dere innbiller dere? søppel er ikke for jenter!!11 (med unntak) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg stemmer faktisk for at folk må ha et visst antall innlegg med saklig og fyldig innhold. Og akkurat nå så har jeg sinnsykt lyst at postcounten skal komme seg til helsike vekk. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg stemmer faktisk for at folk må ha et visst antall innlegg med saklig og fyldig innhold. For å få lov til hva? Om du svarer meg denne gangen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Forbanna sutrekopper! "Buhu, hw.no var mye bedre før når det kun fantes leet-peeps her. Hater alle nye n00bsa." Majoriteten av dem som klager henger i søppel, i søppel! Det er greit nok at det finnes grenser her også, men hadde det vært opp til meg, hadde hele den forbanna drittdelen blitt slettet. Forstår dere ikke: det er søppelh*rer som ødelegger, ikke fjortisser som skal ha ny maskin. Rapporter mer! Og vær glad at forumet er så populært som det er! Vel, du har et poeng, hvilket jeg også støtter. Er det slik, så er det slik. Det er lite nytte i å klage. Derfor jeg også gir uttrykk for at det er slik det er, og ferdig med den saken. Postet ikke det jeg postet for å grinebite, men kanskje for å si sånn halvveis ifra at jeg blir bortevekk fra SO3. Er en god dose folk jeg liker veldig godt her inne, selvfølgelig også blandt "de nye". Så å legge skylden på en enkeltgruppe blir bare feil. Det blir aldri "som det var i gode gamledager", og jeg er ikke sikker på om jeg ønsker det heller. Ting utvikler seg, slik er det bare, jeg bare luftet noen tanker, det er jo akkurat det SO3 er til. Slik at det er klart: Det jeg sa var aldri noe angrep på enkeltpersoner, bare et uttrykk for at jeg ikke føler meg helt hjemme i retningen dette "communitiet" har tatt, og dermed velger å trekke meg sakte men sikkert tilbake. Det betyr ikke at jeg nødvendigvis har noe imot enkeltpersoner, eller en gruppe (les: "de nye"). Men, da signerer jeg av for kvelden. Kozzz. Endret 14. september 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hahah Det er ikke alle de nye som ødelegger.. eller fjortissene .. det er alle disse JENTENE som har begynt å poste her. Hva er det dere innbiller dere? søppel er ikke for jenter!!11 (med unntak) Jeg trodde vi jenter VAR søppel, jeg? KVALITETSSØPPEL, that is. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Bort med SO3 sier jeg. BORT! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hahah Det er ikke alle de nye som ødelegger.. eller fjortissene .. det er alle disse JENTENE som har begynt å poste her. Hva er det dere innbiller dere? søppel er ikke for jenter!!11 (med unntak) Jeg trodde vi jenter VAR søppel, jeg? KVALITETSSØPPEL, that is. Show me your nipple and i'll show you mine. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Bort med SO3 sier jeg. BORT! [X] Signed. Slett hele skiten. Men da ble jeg borte. We'll meet again, don't know where, don't know when... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Nei? Hva er det jeg ser? SO3 bort? Absolutt ikke! EDIT: Tok sammenhengen. Kanskje på tide med SO4? Endret 14. september 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Kanskje man skal tenke på å stenge SO3 ja. Gå tilbake til de tider da jeg ikke visste om "Off Topic"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg