ahpadt Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Ikke så veldig mye mer når man er ikke i farlig mange titusner uansett... Nå har jeg aldri kjøpt/fått en sykkel som koster mer enn 5k da. Tviler på at du kjøper det samme. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg sa nei til Beyond3D. Du er ikke god, men kan man ikke, kan man ikke... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Alle de store stikker jo. Snart er det bare oss som ikke kan pc som er igjen. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 De som ikke kan pc og dem som er 12 år Anyways: hopper til køys...natta folkens Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Alle de store stikker jo. Snart er det bare oss som ikke kan pc som er igjen. moa? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 AnAnAs, tror du ikke vi klarer å holde OT i live aleine da? Det er jo tross alt den kategorien som teller Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 AnAnAs, tror du ikke vi klarer å holde OT i live aleine da? Det er jo tross alt den kategorien som teller det går jo det Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Faen, kan noen massere ryggen og nakken min? Så skal jeg være en snill gutt, i resten av evigheten. Endret 14. september 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Alle de store stikker jo. Snart er det bare oss som ikke kan pc som er igjen. Er det så rart? Dette stedet har blitt til en sær crossover mellom popit, deiligst.no og et spamathon uten sidestykke. Jeg poster i hvert fall ikke i SO3 lenger (dette er unntaktet som strengt tatt bekrefter regelen), og finner generelt lite underholdende i søppel for tida. Det finnes dog en del gode "kjerner" rundt omkring (film, musikk, web-design, etc), men også disse forvitrer. Jaja, dette stedet blir aldri noe bedre enn det brukerene gjør det til, og når majoriteten (eller i hvert fall mange) vil ha det slik det er nå, vel, då får det bare være slik. Skjønner VeXx godt, veldig godt. Heldigvis finnes det fremdeles interessante temaer i musikk, ellers hadde ikke jeg hengt rundt fremdeles, i hvert fall. [/ut] Havv teh phønn. Endret 14. september 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Haltan, da, ikke si sånt. Mitt håp er at når b|real kommer tilbake, vil han få litt skikk på oss. Eventuelt kan han pælme ut oss som ikke har vært registrert i over ett år. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hvordan var det her før? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hvordan var det her før? vet ikke. var ikke her før. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hvordan var det her før? Mye, mye bedre enn nå. SO3 er jo helt ødelagt pågrunn av alle de nye. Synd, men sant. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 *klipp klipp* Hmm, jeg merker det samme. Ikke at jeg ser på meg selv som en berikelse til SO3, så det er sagt. Men søppel er ikke som det var. Jeg har sluttet å henge på hardwareforumet, er så lei av det nå. Jeg som var mest aktiv i Hovedkort, prosessor og minne før. Nå er jeg søppelhore. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Alt var så meget bedre i gamle dager. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hvordan var det her før? Mye, mye bedre enn nå. SO3 er jo helt ødelagt pågrunn av alle de nye. Synd, men sant. Ja, det er greit, har skjønt at det var bedre. Hva var bedre? Hvem ødelegger? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hva var bedre? Hvem ødelegger? Spam? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hvordan var det her før? Mye, mye bedre enn nå. SO3 er jo helt ødelagt pågrunn av alle de nye. Synd, men sant. Ja, det er greit, har skjønt at det var bedre. Hva var bedre? Hvem ødelegger? Nye fjortisser som har oppdaget tråden. Har skrevet det før her, men da ble jeg jo flama herfra til månen. Synd at folk ikke innser at jeg ikke kritiserer, men snakker sannhet. psilocybe: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hvordan var det her før? Mye, mye bedre enn nå. SO3 er jo helt ødelagt pågrunn av alle de nye. Synd, men sant. Hvem mener du er "de nye"? Sånne som meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg