tor_erik Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Ja! Anette har fått den pene avartaren igjen! Ellers da? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Ellers da? Ikke en dritt... Fortsatt like håpløst forelsket, det suger. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Ja! Anette har fått den pene avartaren igjen! Takk =) Den er mindre fin enn før siden jeg fikk noen til å ta bort litt farger for å få den under 6kb men men.. Får vel lage en ny en hvis jeg gidder.. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 *Orcblood har på følelsen at det blir mission impossible å få lest hele so3 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 *Orcblood har på følelsen at det blir mission impossible å få lest hele so3 Så sant, så sant... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Vet noen noe om jobtrans.ro? Er det skumle romenere som vil stjele pengene mine? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Etter at jeg trykket på en link som Haltan postet i "ctrl +v"-tråden, må jeg logge inn på forumet på nytt hver gang jeg går inn på siden, selv om jeg trykker på automatisk innlogging hver gang jeg logger på. Hva har linken gjort? Kan noen svare? Det er dritirriterende. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Den slettet vel hw.no kjeksen din... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 ananas: kanskje du trakk inn magen eller strekte deg akkurat da bildet ble tatt? (recent pic) Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) ananas: kanskje du trakk inn magen eller strekte deg akkurat da bildet ble tatt? (recent pic) I hope so. Jævlig ekkelt i hvert fall. *spise kjeks* Goophy: Hvordan får jeg cookien tilbake da? Endret 14. september 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Da var første man ute med å drite seg i recent pic Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Det er ikke den første. Det er noen (i hvert fall en) som har blitt slettet. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Da var første man ute med å drite seg i recent pic Det var faktisk et par før han, men de editerte inn et bilde etterpå. *rapportere* Endret 14. september 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 "ok" Jeeez...er så trøtt... Har lyst å sove, men nei...kan ikke det... Uansett...jeg tror jeg reiser til oslo på fredag...komme meg vekk fra denne forbanna dritt byen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 *rapportere* Tror jeg var først. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Tror jeg var først. *gi fra seg medaljen* Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 .... Skikkelig trøtt og vondt i hodet i dag. Sovner hvis jeg skrur på TV'n og ser litt på den. (Har prøvd) Har i tillegg hatt kappgang 5km i gymmen i dag, i motvind, masse motvind... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 ananas: kanskje du trakk inn magen eller strekte deg akkurat da bildet ble tatt? (recent pic) I hope so. Jævlig ekkelt i hvert fall. *spise kjeks* Goophy: Hvordan får jeg cookien tilbake da? var jo ikke stygt da for å få tilbake cookien må du bare logge deg inn igjen så kommer den tilbake Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 *rapportere* Tror jeg var først. Jeg fikk ikke med meg noe jeg, men kanskje like greit? Lufen: Ehh. Jeg har gjort det drøssevis av ganger. Må fortsatt logge på hver gang jeg stikker på forumet. Dritt! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 *rapportere* Tror jeg var først. Jeg fikk ikke med meg noe jeg, men kanskje like greit? Lufen: Ehh. Jeg har gjort det drøssevis av ganger. Må fortsatt logge på hver gang jeg stikker på forumet. Dritt! velg at den skal auto pålogge deg da, har aldri hatt prob. med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg