Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
årh...jeg er så sinna...!!

Fant ut x-dama har fått seg type...

å vi har bare vært fra hverandre en uke?

Ville liksom ikke ha noe forhold...

Lukter noe skummelt her :hrm:

Jenter er som aper, de slipper ikke en gren før de har et solid tak i en anen :).

Men i deres alder så er folk og etter min erfaring jenter ganske så ubestemte.

Har inget anet råd en å finne noe anet å bruke tiden på enn å deppe over xen da det finnes mange andre damer!

Lenke til kommentar

Jenter er som aper, de slipper ikke en gren før de har et solid tak i en anen :).

!

:p

Haddis: Jeg har fått intrykk av at hu behandlet henen _veldig_ bra og jeg tviler sterkt på at han nye er like snill! Håper at hu savner deg som bare det og kommer grinende tilbake om en ukes tid elns slik at du kan knuse hennes hjerte :)

Lenke til kommentar
Gleder meg mest til sommeren jeg, fått meg mx5...

Skal jeg råne opp til henne, tute å vinke pent... *wrroooom* bye bitch

:thumbup:

X-en kom innom meg i regnet istad bare for å si at han følte seg jævelig og misslyka, og for å si at jeg er slem. Alltid like gøy å prate med han ja :ermm: Må vel begynne å legge mer merke til han på skolen, han mener at jeg overser han men det er absolutt ikke meningen! Tenkte at vi skule være bestevenner og i forrige uke sa han faktisk at det var greit men nå virka det som om han ikke ville ha noe mer med meg å gjøre i det heletatt, helt greit for meg egentlig men jeg tror han blir litt ensom..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...