Staalkontroll Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 årh...jeg er så sinna...!! Fant ut x-dama har fått seg type... å vi har bare vært fra hverandre en uke? Ville liksom ikke ha noe forhold... Lukter noe skummelt her Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Kjipern, haddis.. får håpe det bare er en "get-over-haddis"-kjæreste da. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 My ass... Er forbanna nu... Alt jeg har ofret for den jenta... Jenter er no piss som burde bli tråkket hardt på... Srry...men slik mener jeg i dag Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Det er forståelig, og jeg er i grunn enig i at jenter ikke er noe å samle på (bortsett fra baben min da). Personlig mener jeg at ikke engang JEG er noe å samle på.. men å tråkke på dem er kanskje å synke like dypt. Gå videre, så tipper jeg hun fort skjønner hva hun går glipp av. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Usj, nå begynte det å regne, skikkelig ufint. Lager meg middag istedet for å gjøre matte though. Bra saker. Haddis, du må bare komme deg over henne, ikke bry deg med hva hun gjør. Den nye typen hennes kommer bare til å såre henne... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 så tipper jeg hun fort skjønner hva hun går glipp av. ALDRI om ho gjør det.. Ho er så bortskjemt at hun setter ikke pris på ting.... vertfall i følge bestevennina ho's Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 årh...jeg er så sinna...!!Fant ut x-dama har fått seg type... å vi har bare vært fra hverandre en uke? Ville liksom ikke ha noe forhold... Lukter noe skummelt her Jenter er som aper, de slipper ikke en gren før de har et solid tak i en anen . Men i deres alder så er folk og etter min erfaring jenter ganske så ubestemte. Har inget anet råd en å finne noe anet å bruke tiden på enn å deppe over xen da det finnes mange andre damer! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 I såfall fortjente hun deg ikke. Du gjorde henne bortskjemt.. den nye typen hennes kommer sikkert ikke til å behandle henne så bra som du gjorde, og da innser hun nok hva hun hadde i deg. Som sagt.. gå videre og ha det bra med deg selv. Det er den beste hevnen du kan få Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Ja...er nå over sørge perioden... Er nå kommet til hvorfor og hva perioden... Lurer på hva som er neste... Ut å ta en røyk for første gang på leeeeeenge...roe nervene Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 *løpe og ta røyken fra haddis* Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 *stikker innom men finner ikke noe fornuftig å si for å trøste haddis* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Etter at jeg trykket på en link som Haltan postet i "ctrl +v"-tråden, må jeg logge inn på forumet på nytt hver gang jeg går inn på siden, selv om jeg trykker på automatisk innlogging hver gang jeg logger på. Hva har linken gjort? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jenter er som aper, de slipper ikke en gren før de har et solid tak i en anen . ! Haddis: Jeg har fått intrykk av at hu behandlet henen _veldig_ bra og jeg tviler sterkt på at han nye er like snill! Håper at hu savner deg som bare det og kommer grinende tilbake om en ukes tid elns slik at du kan knuse hennes hjerte Lenke til kommentar
Camron Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 "Hva skal du med ei, som ikke vil ha deg" -Camron fant det på nå Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Håper at hu savner deg som bare det og kommer grinende tilbake om en ukes tid elns slik at du kan knuse hennes hjerte Hehe, the bastard method liker den Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Gleder meg mest til sommeren jeg, får meg mx5... Skal jeg råne opp til henne, tute å vinke pent... *wrroooom* bye bitch EDIT: får Endret 14. september 2004 av haddis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Gleder meg mest til sommeren jeg, fått meg mx5... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Gleder meg mest til sommeren jeg, fått meg mx5...Skal jeg råne opp til henne, tute å vinke pent... *wrroooom* bye bitch X-en kom innom meg i regnet istad bare for å si at han følte seg jævelig og misslyka, og for å si at jeg er slem. Alltid like gøy å prate med han ja Må vel begynne å legge mer merke til han på skolen, han mener at jeg overser han men det er absolutt ikke meningen! Tenkte at vi skule være bestevenner og i forrige uke sa han faktisk at det var greit men nå virka det som om han ikke ville ha noe mer med meg å gjøre i det heletatt, helt greit for meg egentlig men jeg tror han blir litt ensom.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jau...gutter er også til å tråkke å spytte på Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jau...gutter er også til å tråkke å spytte på Nei egentlig ikke.. Det er _ikke_ med meninga at jeg overser han, det er bare det at han maser så jævelig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg