Dorian Gray Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Blue dabadidabada? Eller tenker jeg feil nå? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 har fått sansen for Daft Punk igjen jeg Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 så chill klokka er bare 10 og det føles som om den er 1 elns. skal bli digg å legge seg tidlig. natta fans! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 dæven..har fått en virkelig stygg uvane nå (bortsett fra å høre på daft punk) jeg har begynt ¨å svare folk med "sug hest a hore"... hva slags fornærmelse er det liksom *må finne ny* Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 har fått sansen for Daft Punk igjen jeg daft Punk er jo bra... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 veit..særlig "around the world" jeg liker de bare fordi det er så bra bass-gang i sangene da Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 *Mumse på raspeballer, røkte middagspølser og kålrabistappe* *Mums, mums* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 *Mumse på raspeballer, røkte middagspølser og kålrabistappe* *Mums, mums* Nam. Men dropp kålrabien. *ikke like* Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 *like* Kålrabistappe = <3. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 *Mumse på raspeballer, røkte middagspølser og kålrabistappe* *Mums, mums* hadde det til middag idag Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jaja, da spiste jeg en diger dose popcorn istedet for å trene. Likegreit det... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Kålrabistappe er jo det diggeste tilbehøret noensinne. En iskald Dr. Pepper ved siden av, og Rammstein - Amerika dundrende over høyttalerne.. ah, kan livet bli bedre? We're all living in Amerika, Amerika is wunderbar. We're all living in Amerika, Amerika, Amerika. We're all living in Amerika, Coca-Cola, sometimes WAR Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 *daske Goophy* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 *daske Goophy* Værsågod, alt er bare tull for tiden uansett... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 *buhu* Nå får jeg dårlig samvittighet. Men fortell, vi SO3-ere er her for deg. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 En iskald Dr. Pepper... Dr. Pepper har rar ettersmak... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Lurer på deres mening om dette: Går i 10'ne klasse nå, og vi skal på polentur nå strax. Det ENESTE vi har om i norsktimene skolen er nå polen, død og fordervelse. Vi MÅ lese en polen bok om fra folk som har sittet i en leir, lese en masse utdrag fra disse bøkene og i tilegg lage vår egen polendagbok med fakta og full pakke... Jeg siterer en av bøkene; "Vi var her, 26mann på noen kvadratmeter i en mørk kjeller i et fengsel. Ekskrementer fra andre fordampet opp i taket, og drypte ned på oss igjen. Vi var så tørste at vi slikket opp vårt eget urin og slikket opp svette fra veggene. Det var uutholdelig varmt..." Dette er langt ifra ordrett ut ifra boka, det som står boka er enda mer utfyllende. Dette skal vi lese masse utdrag fra, en SVÆR bok og masse fakta. Vi har i tillegg litt om dette i samfunnfag også. Hva synes dere om dette? -Altså at vi skal ha så mye om dette helvetet på skolen? Jeg tror vi for LENGE SIDEN har skjønt alvoret i dette! Endret 13. september 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 -Teddy-: du har nok forstått alvoret.. men er faktisk en del som ikke har det.. og det er TRIST. Bah, betale tlf reging.. 2k igjen :| Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 me er mega trøtt god natt folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg