Ingar Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Hvordan er det mulig, mulig at man får en natur og miljøfag-lærer som er fra polen, med talefeil, lese OG skrivevansker Endret 13. september 2004 av INGaR Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hvordan er det mulig, mulig at man får en natur og miljøfag-lærer som er fra polen, med talefeil, lese OG skrivevansker Skyld på staten... Greit nokk vi leier inn polakker til å plukke jordbær... Men når de blir leid inn til skolen begynner ting å bli galt... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Gym er konge da, kommer nesten alltid 3'best... Endret 13. september 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Alle vet jo at skolene har dårlig råd, og når dem da kan leie inn folk til 25 kr timen så seff skjer det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hvordan er det mulig, mulig at man får en natur og miljøfag-lærer som er fra polen, med talefeil, lese OG skrivevansker Lett å få god karakter? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hvordan er det mulig, mulig at man får en natur og miljøfag-lærer som er fra polen, med talefeil, lese OG skrivevansker Lett å få god karakter? polakken: -hmm..hva stå her forno...hmm ..... nah sikker bra gi en sekse Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Jeg har lyst på varm sjokolade med krem!! Og så er jeg syk, men det er ikke noen her og duller med meg.. vil haaa naammis og halspastiller og paprika superchips.. og så må jeg på jobb i morgen pga jeg er tom for egenmeldinger og blææærh hooore! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Jeg har lyst på varm sjokolade med krem!! Og så er jeg syk, men det er ikke noen her og duller med meg.. vil haaa naammis og halspastiller og paprika superchips.. og så må jeg på jobb i morgen pga jeg er tom for egenmeldinger og blææærh hooore! *dulle med* Jeg lager en kopp var sjokolade med krem i ære for darkness Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Brakk armen godt i fjor høst.. ( armen ble skeiv et sted den skulle være rett ) Det må ha svidd litt ja Brakk armen i vinter på snowboard og fyttehel*ete som det svei! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 sug pupp! virituell kakao hjelper null Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 blææærh hooore! Vet. Alt er skikkelig blærk hore nå! Skjørtet har fortsatt ikke dukket opp, er sånn halvveis kastet ut hjemmefra, skriver stil, har franskprøve, løpetest, venninnen min er lagt inn på sykehus, eksen plager meg og kjæresten min er sur på meg! Yay! GLEDER MEG TIL HØSTFERIEN. I NEED VACATION! Noen som har noen tips om hva jeg bør få med i en artikkel om byen? Fordeler og ulemper? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jehhh! Jeg får to slike stole av min mor om 5 uker... LINK Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 høstferie? når er det? jeg husker jeg hadde noe sånt en gang i tiden Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jehhh!Jeg får to slike stole av min mor om 5 uker... LINK Noe sier meg at din mor har mye penger Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Høstferie er i uke 40, vi har 38 nå. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jehhh!Jeg får to slike stole av min mor om 5 uker... LINK Noe sier meg at din mor har mye penger Pfff... Ho gikk amokk på skeidar... Verken mer eller mindre Men gjør ikke meg noe... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Brakk armen i vinter på snowboard og fyttehel*ete som det svei! Å brekke noe i kroppen svir ikke akkurat. Bare vondt og en sinnsyt rar feeling. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jehhh!Jeg får to slike stole av min mor om 5 uker... LINK Noe sier meg at din mor har mye penger Eller hadde? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 En bonde i avisa Østlendingens nedslagsfelt skulle en gang på 1940-tallet fire flagget etter en begravelse i bygda. Det gikk ikke bedre enn at flaggstanga brakk og falt over bonden, som døde av skadene. Avisa brakte meldingen under tittelen: «Døden lunefull i Åmot. Slår to fluer i ett smekk». :!: Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) har nå sendt mail til elkøp og spurt hvordan grafikkort det er på maskina dems edit: Endret 13. september 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg