Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Hvordan er det mulig, mulig at man får en natur og miljøfag-lærer som er fra polen, med talefeil, lese OG skrivevansker :roll:

Lett å få god karakter?

Lenke til kommentar
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Jeg har lyst på varm sjokolade med krem!! Og så er jeg syk, men det er ikke noen her og duller med meg.. vil haaa naammis og halspastiller og paprika superchips.. og så må jeg på jobb i morgen pga jeg er tom for egenmeldinger og blææærh hooore!

*dulle med*

Jeg lager en kopp var sjokolade med krem i ære for darkness :)

Lenke til kommentar
blææærh hooore!

Vet. Alt er skikkelig blærk hore nå! Skjørtet har fortsatt ikke dukket opp, er sånn halvveis kastet ut hjemmefra, skriver stil, har franskprøve, løpetest, venninnen min er lagt inn på sykehus, eksen plager meg og kjæresten min er sur på meg!

Yay!

GLEDER MEG TIL HØSTFERIEN. I NEED VACATION!

Noen som har noen tips om hva jeg bør få med i en artikkel om byen? Fordeler og ulemper?

Lenke til kommentar
En bonde i avisa Østlendingens nedslagsfelt skulle en gang på 1940-tallet fire flagget etter en begravelse i bygda. Det gikk ikke bedre enn at flaggstanga brakk og falt over bonden, som døde av skadene. Avisa brakte meldingen under tittelen: «Døden lunefull i Åmot. Slår to fluer i ett smekk».

:!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...