Heatsink Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Neh, hun har ikke blokket meg eller noe...Men noen ganger er hun på msn 24/7 (forrige uke) og andre ganger er hun aldri. hmmm... samme problemet. og de gangene hu er på kommer jeg aldri på noen usnkyldning til å prate Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 *nettopp bestilt noen tskjorter på tshirthell.com og glede seg* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Neh, hun har ikke blokket meg eller noe...Men noen ganger er hun på msn 24/7 (forrige uke) og andre ganger er hun aldri. hmmm... samme problemet. og de gangene hu er på kommer jeg aldri på noen usnkyldning til å prate Er det ikke bare å si hei...? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=244542 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Neh, hun har ikke blokket meg eller noe...Men noen ganger er hun på msn 24/7 (forrige uke) og andre ganger er hun aldri. hmmm... samme problemet. og de gangene hu er på kommer jeg aldri på noen usnkyldning til å prate Er det ikke bare å si hei...? -TrulZern sier: hei -pen_jente sier: heisann ----------------->to be continued<------------ Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Er det ikke bare å si hei...? Hei Slik? () Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=244542 Det der skjedde like ved der hvor jeg bor. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Neh, hun har ikke blokket meg eller noe...Men noen ganger er hun på msn 24/7 (forrige uke) og andre ganger er hun aldri. hmmm... samme problemet. og de gangene hu er på kommer jeg aldri på noen usnkyldning til å prate Er det ikke bare å si hei...? -TrulZern sier: hei -pen_jente sier: heisann ----------------->to be continued<------------ Så spør du hva hun driver på med i dag? Spørr åssen ho har det... Snakk om alt som faller inn i hodet ditt...(til en viss grense) Osv... Aldri pratet med en jente du eller? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Herregud. Noen MÅ komme seg ut mer. *løpe i en krok og gjemme seg* Sosiale antenner, ever heard of it? Er ikke noe big deal å prate over msn vel - er bare å slenge ut masse søppel og få søppel tilbake. Du er ikke MANN før du tar steget og ser på dama mens du snakker, vettu Endret 12. september 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Så spør du hva hun driver på med i dag? Spørr åssen ho har det... Snakk om alt som faller inn i hodet ditt...(til en viss grense) Osv... Aldri pratet med en jente du eller? hakke lyst til å bæsje på leggen eller da Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 hakke lyst til å bæsje på leggen eller da Du bæsjer på leggen av å være pingle også... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) hakke lyst til å bæsje på leggen eller da Du bæsjer på leggen av å være pingle også... *klappe AnAnas på skulderen å smile* EDIT: ser ut som vi må gi et kurs i "hvordan prate med ei jente"... Endret 12. september 2004 av haddis Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 hakke lyst til å bæsje på leggen eller da Du bæsjer på leggen av å være pingle også... takker for tipset.....*vente på at jenta jeg liker logger på* *plystre* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 EDIT: ser ut som vi må gi et kurs i "hvordan prate med ei jente"... Ser ut som det, my friend. Hva sier du? Skal vi ta dem med på byen? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hva sier du? Skal vi ta dem med på byen? Yes, må jo nesten det... Ser for meg meg å du står å deler ut papirer med oppgaver å replikker til dem.... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Ser for meg meg å du står å deler ut papirer med oppgaver å replikker til dem.... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=244542 Det der skjedde like ved der hvor jeg bor. Jeg tror det er gamlenaboen min sin bil. Hun er vell bare opptatt da..Mobiltelefon er en fin ting vist du vil prate... Det tør jeg ikke, snakke i telefon er kjempeskummelt og dessuten har vi aldri noe særlig å prate om heller. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Det tør jeg ikke, snakke i telefon er kjempeskummelt og dessuten har vi aldri noe særlig å prate om heller. Øv deg på meg først da.. 92 25 ..... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Er det noen som har skrevet en egentreningsplan her? Moi har det.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Øv deg på meg først da.. 92 25 ..... Kanskje etterpå, og ja, jeg har telefonnummeret ditt et sted... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg