-Teddy- Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hvor mye lyd er det i BOXED viftene til AMD64 3000+ ? Jeg har nå powersupply som har 12-17dB utslipp og skjermkort med kun kjøleribber og en kabinettvifte fra PAPST på 19dB. Så ville tro at pc'n ikke skulle bråke så mye, men vet ikke hvor mye lyd det er fra BOXED vifta... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Men den jeg (Natrium) linka til var litt kul.... Hva gjør den egentlig? Kunne jo kjøpt en vifte til fra papst og koblet til den der og styrt viftehastighetene? Eller hva er den til? Se her får mer info: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=LLCU01 Edit: Tror det er 21db på boxed. Endret 12. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Måleren går fra -20 til +3dB? Ømm.... Sikkert misforstått noe jeg nå... Btw veldig nice ferrari tower du lager Natrium EDIT: Fjernet spm... EDIT2: Hjelp meg litt, sikkert lett for dere.... Endret 12. september 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 EDIT: Fikk littt lyst på denne, men jeg har bare en kabinettvifte så det blir kanskje litt unødvendig... veien, så jeg får ikke montert dem.... Men den jeg (Natrium) linka til var litt kul.... Hva gjør den egentlig? Kunne jo kjøpt en vifte til fra papst og koblet til den der og styrt viftehastighetene? Eller hva er den til? Jeg har den...du kan bare styre en vifte med den så.... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Gjett hvem som er på deiligst.no igjen: me! Hehe. Venninnen min og jeg diskuterte i går hva slags gutter jeg har draget på, og vi har kommet frem til at det er bare arabiske menn som danser med meg på utesteder. Likevel har jeg bare vært sammen med blonde gutter. Så nå skal vi se hvilken hårfarge de som stemmer på meg har. Hvis det er flest blonde, skal jeg bli spandert fylla på. Men kjenner jeg disse araberne rett, ender jeg rett opp i "egyptian backhair" Hva tror dere? Blonde eller mørkhårede? Lenke til kommentar
Donnatello Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Tror jeg leste litt lengre opp her at du hadde type? Hvis det stemmer, hvorfor skal du da sjekke hva slags gutter du har draget på? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Btw veldig nice ferrari tower du lager Natrium Takker Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Tror jeg leste litt lengre opp her at du hadde type? Hvis det stemmer, hvorfor skal du da sjekke hva slags gutter du har draget på? Donnatello, du registrerte deg i april i år og har ett eneste innlegg i offtopic, og det var dette! Bare postet en gang siden april, og det var i SO3! Endret 12. september 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Donnatello, du registrerte deg i april i år og har ett eneste innlegg i offtopic, og det var dette! Bare postet en gang siden april, og det var i SO3! Skummelt indeed. Faen, jeg er så sulten. I går fikk jeg ikke spist NOE fordi mamma hadde sitt lille utbrudd (sett borti fra gulrøttene med dip). Ikke fikk jeg noe å spise da jeg overnattet hos typen heller. Så kommer jeg hjem, åpner kjøleskapet.. bare dritt. Jeg stikker til kiosken NÅ. *tok penger fra mamma istad* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Donnatello, du registrerte deg i april i år og har ett eneste innlegg i offtopic, og det var dette! Bare postet en gang siden april, og det var i SO3! Skummelt indeed. Faen, jeg er så sulten. I går fikk jeg ikke spist NOE fordi mamma hadde sitt lille utbrudd (sett borti fra gulrøttene med dip). Ikke fikk jeg noe å spise da jeg overnattet hos typen heller. Så kommer jeg hjem, åpner kjøleskapet.. bare dritt. Jeg stikker til kiosken NÅ. *tok penger fra mamma istad* Når du sa det så fikk jeg lyst på noe snaks. *løpe til narvesen* Lenke til kommentar
Camron Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 *sint på natrium og ananas som brifer med at de bor rett ved narvesen* hvis jeg skal til narvesen må jeg ta buss i 20min og gå i 5 for å komme frem er det åpent på narvesen på søndager da? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) dobbelpost Endret 12. september 2004 av Camron Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Da er jeg hjemme igjen.. Nettopp syklet forbi fire kiosker... :!: Var på Torgbua, ikke Narvesen..verdens diggeste godteri tror jeg brukte fire minutter til sammen... woaw! Seff er Narvesen oppe.. oppe til seks, og Torgbua oppe til 23.00 Endret 12. september 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Er det ikke det da? Eller? Hmmmm ble usikker... Bor 5min sykkel fra narvesen jeg... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hva tror dere? Blonde eller mørkhårede? Jeg gjetter på litt av hvert. Folk som henger på deiligst.no er stort sett "OMG! u var sexii"-fjortiser... Ville ikke helt stolt på ting og tang der. Du er kjip fordi du bare stakk igår. Men nå har jeg akkurat stått opp og skal spise frokost bestående av 2 baguetter med ost og skinke, en 200g sjokolade, en halv pose chilinøtter og pepsi. Man tager det man haver... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Da er jeg hjemme igjen.. Nettopp syklet forbi fire kiosker... :!: Var på Torgbua, ikke Narvesen..verdens diggeste godteri tror jeg brukte fire minutter til sammen... woaw! Seff er Narvesen oppe.. oppe til seks, og Torgbua oppe til 23.00 vi har har bare 1 kiosk der vi bor..og det er bare en latterlig "Kremmer'n" kiosk Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Du er kjip fordi du bare stakk igår. Jeg stakk ikke, den polske moren til typen min klikket helt. Fant det best å legge meg da. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Nå kjeder jeg meg! Absolutt ingen ting å gjøre i dag Underhold meg! Endret 12. september 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Absolutt ingen ting å gjøre i deg Ingenting å gjøre i meg? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Absolutt ingen ting å gjøre i deg Ingenting å gjøre i meg? Kremt, dag Endret 12. september 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg