Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Har kjøpt og skal bygge pc til kompis på onsdag:

MSI Platinum Edition S 754 nForce 3 250 GB

AMD Athlon 64 3200+ 2.2 GHz 512 cache

Corsair TWINX1024 PC3200XL (2-2-2-5)

Seagate 200 GiB P-ATA

POV GeForce 6800 GT

noe sånt. Tatt fra hodet. Men det jeg virkelig gleder meg til å teste ut er viftestyringen jeg kastet med på bestillingen. Aldri vært borti det før. Kan bli gøy.

Lenke til kommentar

Føler at MSI'en ikke passer inn i ett sånt oppsett. Men det er bare mine dårlige erfaringer med MSI. Ellers er cpu og skjermkort likt mitt.

Anyways er jeg så pisslei fullefolk når jeg er på jobb nå. Må finne meg noe annet å gjøre snart. Holder på å bli GAL!!!

Lenke til kommentar

Jeg har nå "glemt" å bestille ting fra komplett.no 2 ganger nå, nå kommer min 3'dde pakke, og jeg lurer på om jeg skal kjøpe noen "tommelskruer" og noe annet småstæsj. Har de "tommelskruer" på komplett (finner de ikke), kan noen gi meg en link hvis de har?

Og noen som har noen tips til et eller annet billig jeg kan kjøpe med? (Viftegriller osv) Har ikke plexidør enda, så neon ække no vits...

Lenke til kommentar
Btw, AnAnAs er kjip!

Hey!! Hvorfor det? :hrm:

Ble et helvete i går, så måtte sove hos kjæresten selv om vi "ikke er så gode venner for tiden. Følte at jeg utnyttet han bare fordi det var jævlig å sove hjemme.

Men nå skal jeg skrive nynorsk-stil. I morgen legges venninnen min inn på sykehus, og skal være borte fra meg leeenge. Trist.

Lenke til kommentar

ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggggnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrwwwwwwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Ingen andre som sa det så :roll:

Lenke til kommentar
-Teddy-: SMS-språk = fyfy

:)

Ups, tenkte ikke over det...

EDIT: Fikk littt lyst på denne, men jeg har bare en kabinettvifte så det blir kanskje litt unødvendig... De Thermaltake greiene tror jeg ikke passer, det er meningen å ha de utenpå viftene? For der hvor vifta står bak på toweret er det sånn hak inn på midten, 4 cm inn og det går hele veien, så jeg får ikke montert dem.... Men den jeg (Natrium) linka til var litt kul.... Hva gjør den egentlig? Kunne jo kjøpt en vifte til fra papst og koblet til den der og styrt viftehastighetene? Eller hva er den til?

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...