Xeenon_ Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) 330 x 40 poster lest i SO3 nå... a.k.a en tredjedel av veien til 31337ness edit: omg. my first post in SO.. the noobness it is too much Endret 12. september 2004 av orcblood Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Fikse seg no' kveldsmat nå snart vel. :---P Har jo seila hjem fra et annet land i dag og greier. *synge videre til Earth Wind and Fire - September* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Spiser atm mitt andre måltid for dagen. 14 timer siden sist. Flate så tiden flyr. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Sove..? *indre stemme* Snart, orcie. Bare lese ti sider til i SO, så kan du sove. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 the noobness it is too much bare å se på de første postene Lenke til kommentar
rlz Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Omg savner lan så mye Surnadal LAN Klubb har ikke arrangert GeekWeek siden påska.. Men 1. oktober braker det løs med The Convention i Kristiansund. *gleder seg* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Har kjøpt og skal bygge pc til kompis på onsdag: MSI Platinum Edition S 754 nForce 3 250 GB AMD Athlon 64 3200+ 2.2 GHz 512 cache Corsair TWINX1024 PC3200XL (2-2-2-5) Seagate 200 GiB P-ATA POV GeForce 6800 GT noe sånt. Tatt fra hodet. Men det jeg virkelig gleder meg til å teste ut er viftestyringen jeg kastet med på bestillingen. Aldri vært borti det før. Kan bli gøy. Lenke til kommentar
Term Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Føler at MSI'en ikke passer inn i ett sånt oppsett. Men det er bare mine dårlige erfaringer med MSI. Ellers er cpu og skjermkort likt mitt. Anyways er jeg så pisslei fullefolk når jeg er på jobb nå. Må finne meg noe annet å gjøre snart. Holder på å bli GAL!!! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 jeg for min del er litt enig med Term, go for EPoX! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 jeg for min del er litt enig med Term, go for EPoX! second that. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 EPoX funker, annet alternativ Gigabyte kanskje... Yeh neh må se om jeg husker hvor soveromet er nå *Good natt* Lenke til kommentar
Term Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Veldig gode erfaringer med epoxen min jeg. Veldig lett og sett opp og stabilt som bare f... hittil. maskinen min har oppetid på 14 dager i går... sist gikk den 1 mnd men da måtte jeg restarte pga antivirusen Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg har nå "glemt" å bestille ting fra komplett.no 2 ganger nå, nå kommer min 3'dde pakke, og jeg lurer på om jeg skal kjøpe noen "tommelskruer" og noe annet småstæsj. Har de "tommelskruer" på komplett (finner de ikke), kan noen gi meg en link hvis de har? Og noen som har noen tips til et eller annet billig jeg kan kjøpe med? (Viftegriller osv) Har ikke plexidør enda, så neon ække no vits... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Btw, AnAnAs er kjip! Hey!! Hvorfor det? Ble et helvete i går, så måtte sove hos kjæresten selv om vi "ikke er så gode venner for tiden. Følte at jeg utnyttet han bare fordi det var jævlig å sove hjemme. Men nå skal jeg skrive nynorsk-stil. I morgen legges venninnen min inn på sykehus, og skal være borte fra meg leeenge. Trist. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggggnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrwwwwwwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Ingen andre som sa det så Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 God morning norway lissom... Har sett på mld din i 15sek.... Noen forsag til stæsj jg kan kjøpe på komplett? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 -Teddy-: SMS-språk = fyfy Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) God morning norway lissom... Har sett på mld din i 15sek.... Noen forsag til stæsj jg kan kjøpe på komplett? Leiter nå http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10022 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123431&cks=PRL http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120114&cks=PRL http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=109212&cks=PRL Endret 12. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) -Teddy-: SMS-språk = fyfy Ups, tenkte ikke over det... EDIT: Fikk littt lyst på denne, men jeg har bare en kabinettvifte så det blir kanskje litt unødvendig... De Thermaltake greiene tror jeg ikke passer, det er meningen å ha de utenpå viftene? For der hvor vifta står bak på toweret er det sånn hak inn på midten, 4 cm inn og det går hele veien, så jeg får ikke montert dem.... Men den jeg (Natrium) linka til var litt kul.... Hva gjør den egentlig? Kunne jo kjøpt en vifte til fra papst og koblet til den der og styrt viftehastighetene? Eller hva er den til? Endret 12. september 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Usj.. Husker perioden da jeg brukte penger på masse vifte-stæsj til pcen. Glad de dagene er over. Jeg gikk rimelig fort lei av å ha mulighet til å regulere hastigheten på kabinettviftene uavhenig av hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg