Heatsink Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 TrulZern: CS er ikke en livsstil, det er bare et gammelt spill som noen har glemt å kaste! fixed hva er forskjellen mellom gmail og hotmail? hvorfor velge gmail? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 TrulZern: CS er ikke en livsstil, det er bare et gammelt spill som noen har glemt å kaste! Men vi gidder ikke CS-diskusjon nå Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 TrulZern: CS er ikke en livsstil, det er bare et gammelt spill som noen har glemt å kaste! Men vi gidder ikke CS-diskusjon nå det står i signaturen min... noe var stava feil og holger viste det til meg, men nå er stavefeilen fixa Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 arggh.. prøve å finne en måte å snike øl fra rommet mitt forbi foreldrene mine... noen forslag ? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 arggh.. prøve å finne en måte å snike øl fra rommet mitt forbi foreldrene mine... noen forslag ? bære ut søpla fra rommet ditt og ha øl boksene i den. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 arggh.. prøve å finne en måte å snike øl fra rommet mitt forbi foreldrene mine... noen forslag ? si du rydder og skal kaste søppel og ta med ølen i posen tilbake igjen da Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 det står i signaturen min... noe var stava feil og holger viste det til meg, men nå er stavefeilen fixa Er fortsatt noe som er feil. Forskjellen på hotmail og gmail er at du får 1GB lagring med gmail. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 ha med deg sekk.. ? hmm, går en halv med vodka og en halv med hot'n'sweet i dag :| fylla er dyrt.. men nå er det krabbemiddag namnam.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Weee.. Skal i bursdag å se Shrek 2. Mange uker siden jeg så den, artig film. Iallfall den engelske versjonen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 psilocybe, for et grønnjævlig stygt servise du har kjøpt... Seriøst, betalde du for det? Som jeg har skrevet før; the smake is like the bake. Jeg syns typiske 70-talls-farger og -design er råtøft. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Weee.. Skal i bursdag å se Shrek 2. Mange uker siden jeg så den, artig film. Iallfall den engelske versjonen. Vi var å så den norske. Var litt morsom noen steder. Gjett hvem som sovna i 15 min Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 arggh.. prøve å finne en måte å snike øl fra rommet mitt forbi foreldrene mine... noen forslag ? Stor genser, og litt stor/vid bukse. Så plasserer du ølen innenfor bukselivet, og strammer et belte over. Eller så får du en kamerat til å stå utenfor rommet og ta i mot mens du kaster ned... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Eller så får du en kamerat til å stå utenfor rommet og ta i mot mens du kaster ned... Den er ganske kjent Jeg var en mester til å snike ut å inn drikke varer i min tid... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Weee.. Skal i bursdag å se Shrek 2. Mange uker siden jeg så den, artig film. Iallfall den engelske versjonen. Vi var å så den norske. Var litt morsom noen steder. Gjett hvem som sovna i 15 min Engelske er bedre mener jeg, pga Eddie Murphy Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Nå spiser jeg gulrøtter med dip til middag siden mamma er sur på meg og ikke gidder å lage. Det er godt, men jeg er mer sulten. Skulle egentlig være litt lenger i byen, og deretter på fest, men venninnen min og typen begynte å krangle. Jeg får kanskje typen min hjem da, så kanskje han vil ta meg med på dolly dimples hvis han har fått lønning Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Ahh, endelig, pipianga fra skjermen ga seg. Sånn elektronisk støy er plagsomt.... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg får kanskje typen min hjem da, så kanskje han vil ta meg med på dolly dimples hvis han har fått lønning JEG har fått lønning... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Dakars Thea Nå har mamma og pappa dratt en tur til mormor da, så vennina mi og jeg er alene hjemme da Digger å være alene hjemme, mamma maser så jævelig hele tiden når hu er hjemme.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Weee.. Skal i bursdag å se Shrek 2. Mange uker siden jeg så den, artig film. Iallfall den engelske versjonen. Vi var å så den norske. Var litt morsom noen steder. Gjett hvem som sovna i 15 min Engelske er bedre mener jeg, pga Eddie Murphy Det er Eddie Murphy som synger på slutten da Kan innrømme at jeg lo godt når eselet begynte å kjede seg *plopp*................. *plopp* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 WoW! Disse svindlere er jommen crazye! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=244341 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg