Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
* wh1te har LAN

Heldige jævel. Hvordan er Doom 3 på det nye grafikkortet? :)

Synes det var litt seigt, den lille tiden jeg prøvde det. Far Cry fucker seg totalt. Muligens fordi *kremt* det var hakk i cd'en.

Lenke til kommentar

No gjør nesen min skammelig vondt. Var på trening og fikk en albue smelt meget hart mitt på nesen. Er ikke sikker på om den er knekt eller ikke, men uansett føler jeg meg som et mummi-troll for øyeblikket. Håper hevelsen har gått ned en del til i morgen, hvis ikke blir jeg sint :p

Har knekt nesen før, men det begynner å bli en stund siden sist, så jeg husker liksom ikke akkurat hvordan det var.

Men ellers var treningen topp :D

Lenke til kommentar
No gjør nesen min skammelig vondt. Var på trening og fikk en albue smelt meget hart mitt på nesen. Er ikke sikker på om den er knekt eller ikke, men uansett føler jeg meg som et mummi-troll for øyeblikket. Håper hevelsen har gått ned en del til i morgen, hvis ikke blir jeg sint :p

Har knekt nesen før, men det begynner å bli en stund siden sist, så jeg husker liksom ikke akkurat hvordan det var.

Men ellers var treningen topp :D

Det gjør jævlig vondt... :D Jeg fikk på en eller annen måte 2 stykker oppåmeg i går. En gled på bakken og landa på trynet mitt mens jeg lå nede under spillinga, så kommer den andre morroklumpen som trodde det var tull (rugby :roll:) og hopper oppå den første. Fy faen det må ha sett dumt ut. Kjente ut som om trynet blei vrengt. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Tror pokker jeg husker alle specs i hodet også:

Maskin 1:

Chieftec tårn

Abit NF7-S V2.0

2x TwinMos 256 MB

120 GB Seagate

AMD Athlon XP 2800+

CD-RW

Sapphire 9600xt

Maskin 2: