Fragletrollet Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hallo folkens Vært på skoletur i 3 dager nuh... sliten. Samlet masse planter, driver å tørker/presser endel av dem nå. Må skrive rapport også, ca 15 sider :/ Jaja. Har en uke på meg Skal kanskje på Hausmania ikveld, noen andre? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Huh...var lite kjentfolk her...alle er vel ute i sola og nyter været..stakkars jævler Nei, de er ute med damen sin, eller noe annet kjekt... De kommer nok utover kvelden EDit: der var jo ahpadt.... Endret 10. september 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Dæven. Temperaturen i boksen min gikk ned etter skjermkortbytte. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Dæven. Temperaturen i boksen min gikk ned etter skjermkortbytte. Så rart... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Dæven. Temperaturen i boksen min gikk ned etter skjermkortbytte. Nice. Hvordan er det med støyen fra skjermkortet? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Dæven. Temperaturen i boksen min gikk ned etter skjermkortbytte. Hvilket skjermkort har du fått deg ? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Dæven. Temperaturen i boksen min gikk ned etter skjermkortbytte. Hvilket skjermkort har du fått deg ? Se i profilen hans. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Nei her skjedde det ikke mye, jeg går og leser idere på boka, madammen logget av msn uansett. Talast senere folks. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Grattis med nytt 6800GT da. Har selv 6800Ultra og X800XT og synes det var rart at tempen din gikk ned med det kortet. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Snodig lite aktivitet her nå. Deilig å trene egentlig, føler meg så vel etterpå. Men nå må jeg lage middag, 4 stk kylligfileter og en stor pose med pommes noisettes. Og dugelig med saus selvfølgelig... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Snodig lite aktivitet her nå. Deilig å trene egentlig, føler meg så vel etterpå. Men nå må jeg lage middag, 4 stk kylligfileter og en stor pose med pommes noisettes. Og dugelig med saus selvfølgelig... Du legger jo på deg alt du har trenet vekk da. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Skjørtet mitt har vært borte i 5 dager nå og jeg skal ha det I MORGEN! Det ble sist sett i gangen utenfor rommet mitt klokken 06.30, da det var kaldt istedenfor varmt og jeg droppet skjørt... Noen ideer om hvor en teit jente kan ha gjort av skjørtet? Her har jeg lett: Loftet, der jeg har strømpebukseskapet. Klesskapet, og har tatt alt inn og ut tre ganger. Hele rommet. ENDEVENDT det. Gangen. Under teppet. Kunne jo være. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Du legger jo på deg alt du har trenet vekk da. Det er jo det som er poenget da. Do'h. Jeg skal legge på meg som bare det... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Du legger jo på deg alt du har trenet vekk da. Det er jo det som er poenget da. Do'h. Jeg skal legge på meg som bare det... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Skjørtet mitt har vært borte i 5 dager nå og jeg skal ha det I MORGEN! Det ble sist sett i gangen utenfor rommet mitt klokken 06.30, da det var kaldt istedenfor varmt og jeg droppet skjørt... Noen ideer om hvor en teit jente kan ha gjort av skjørtet? Her har jeg lett: Loftet, der jeg har strømpebukseskapet. Klesskapet, og har tatt alt inn og ut tre ganger. Hele rommet. ENDEVENDT det. Gangen. Under teppet. Kunne jo være. under senga? trippelsjekk der.. i sekker, bagger, vaskemaskin, skittetøyskurv.. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Miste et skjørt... godt gjort Ingen her som skal på Hausmania? Skuffende. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Dagens dose med filmer fra play.com Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 har holdt på med viftestyringa i 3 timer å fy faen, stillhet er en fryd Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Er det mye jobb å få til cool'n quiet på AMD64? Funker det i det hele tatt men ASUS K8N-E DELUXE? Og merker jeg EGENTLIG noe forskjell på lyden når jeg har et q-tec kabinett med en q-tec powersupply? (Mon tro om ikke det powersupply'et gir endel lyd fra seg...?) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Uff. Da var 800 nye kroner brukt på microplex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg