Goophy Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Har snekra meg noen brødskiver og en halvliter sjokolademelk jeg. p w n d . . . Hvorfor? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 sikker forde det er digg Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 noen som vil være med i Forbund Mot Vanilla Coke? Dette passer bedre! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 sikker forde det er digg Nettopp! Teite Goophy Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 noen som vil være med i Forbund Mot Vanilla Coke? Dette passer bedre! *storme basen deres* "We got a code 1". "Roger that". "Vanilla Coke has once again won the war against the ev0l people that hates Vanilla Coke". "Acknowledged". Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 pcilocybe: Fanta Shokata er beste brusen ever Wh1te: du er slem.. fikk jeg også lyst på pils :| Nei, må opp halv 7 som altid i morgen så får vel legge meg.. god natta dere Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Nei, må opp halv 7 som altid i morgen så får vel legge meg.. god natta dere "I second that. Good night." Lenke til kommentar
HEE Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Vurderer det jeg snart og.. må fixe en pc først faktisk... hehe Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 sikker forde det er digg Nettopp! Teite Goophy Du får komme bort å få litt da. Har 4 liter melk. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Kaiern er også medlem. Jess, jeg er med *fikse signatur* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Wehey! Fri imorra, ny disk kommer, og så prøve å redde 20 000 mp3s og noen tusen bilder av niesen min fra en 120gig disk *kremt* ja, en WD. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Nei, må opp halv 7 som altid i morgen så får vel legge meg.. god natta dere "I second that. Good night." På tide å plugge ut bateriene på ahpadt? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Wehey! Fri imorra, ny disk kommer, og så prøve å redde 20 000 mp3s og noen tusen bilder av niesen min fra en 120gig disk *kremt* ja, en WD. du kan få "æren" av å kysse ræva mi hvis alle de sangene er lovelige Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Nei, må opp halv 7 som altid i morgen så får vel legge meg.. god natta dere "I second that. Good night." På tide å plugge ut bateriene på ahpadt? Yup. "Disconnecting. Good bye." Edit: Glemte min obligatoriske bamseklem som er til alle unntatt Kaiern. Endret 9. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Nå blir det soving, gudd najt folkens! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 ...n00bs Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 ...noen tusen bilder av niesen min... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Wehey! Fri imorra, ny disk kommer, og så prøve å redde 20 000 mp3s og noen tusen bilder av niesen min fra en 120gig disk *kremt* ja, en WD. du kan få "æren" av å kysse ræva mi hvis alle de sangene er lovelige er ikke min disk, men mange av sangene er faktisk lovlige. Rippet fra CD, siden fyren som eier den driver litt på si med spilling av musikk på fester osv. Er jo ikke mot loven å laste ned musikk, eller få av venner. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Wehey! Fri imorra Arg. Algebra i matta = Jeje, får legge meg og drømme om at ahpadt ikke kliner til med "good morning vietnam" i morra igjen. Som minner meg på at jeg drømte at jeg ble skutt i foten i stad. Scary. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Edit: Glemte min obligatoriske bamseklem som er til alle unntatt Kaiern. fortsatt dårlig gjort det der ahpadt, du får ikke klem av meg heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg