Wabby Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Drikker cola, og spiser den nye Big One pistaen var vond den hvem av de? De har en Maxicana, den er veldig god. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Ingen har ringt enda. Bortsett fra svogeren som skulle skryte. Venter på at noen skal ringe. Siste utvei blir at eg ringer selv og spør om det er noe som skjer selvom eg vet at ingeting skjer men bare for å hinte liksom. :/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Joda, i dag får jeg vite at han som vi holder festen for, han som nettopp er kommet hjem dro på havet i dag. Blei innkaldt i gårkveld. Så, nå melder MANGE avfall og "orker" ikke å drikke selv om de har kjøpt drikke og annet godt. Er så utrolig typisk. Skjer alltid noe slikt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) LoL. Beklager men eg syns det er morsomt på en irriterende måte. Eg vet akkurat ka du mener. Forbanna greier altså. Edit: Morsomt sang wabby. Endret 22. november 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Drikker cola, og spiser den nye Big One pistaen var vond den hvem av de? De har en Maxicana, den er veldig god. *Sjekke* Det var Mexican : Liker grandiosa mye bedere...men nice og taste på de nye og... SnowDOG_: hørtes kjipt ut :grine: Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Grandiosa eier. Bah, nå blir jeg syk snart. Kjnner at jeg begynner å få vondt i halsen. Lurer på om jeg må en tur på clas å kjøpe høyttalerkabler til 306'en. Så har jeg noe å gjøre et par dager. Lenge leve fransk bil! (ironi seff) Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Noen som er med på og spille en runde CS Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Weee eg fikk CS 1.6 til å funke. Er glad eg får spille skikkelig FPS men eg er egentlig skuffet. SOF2 er såå mye bedre. Jaja dette for erstatte sof2 siden den ikke vil funke hos meg. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Noen som vil joine og skrive dikt på dikt.no? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 dikt? Hmmm..... er ikke trist for tiden men eg vil skrive en når eg føler meg blå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jaja...tror jeg skal steike den pizzaen før jeg drar på jobb. Får ikke tid til å spise etter at jeg er ferdig på jobb Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Blir det noe drikking på deg likevel då echtelion? En kompis spurte om eg skulle opp til han mens eg spilte CS så når eg var ferdig og skulle reply så var han off line og når eg ringen han så er telefonen slått av. ¨ Virker nesten som ett dårlig spør eller litt twilight zone episode. :grine: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Blir det noe drikking på deg likevel då echtelion? Vel, det jeg driver å ringer å styrer etter nå. Jeg får se...kan hende det ikke blir. Da sitter jeg igjenn med ei halvflaske finlandia og 6 øl :\ Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Weee eg fikk CS 1.6 til å funke. Så bra Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Weee eg fikk CS 1.6 til å funke. Så bra Thnaks nikkor. Prøvde flere ting men en av de funket. mange var ikke gyldige. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Nå har jeg endeluig kommet meg på mini lan med 2 andre kamerat...Men hvor har det blitt av Zed? er ikke han liksom så 1337 at han skulle lane i helga med 100Mbps osv da? haha! anyway, nå har jeg en sprite 1.5 liter her, paprika maarud potetgull og crispoo sjokolade Kan livet bli bedre? ikke med det første! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Sitter og leser Se&Hør så pervo han Michael Jackson er Lurer på hva sånne mennesker tenker med.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 anyway, nå har jeg en sprite 1.5 liter her, paprika maarud potetgull og crispoo sjokolade Kan livet bli bedre? ikke med det første! Kan bli veldig mye bedre en det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg