Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 gidd å stå så close å være så høy Tok ikke den. Sikkert fordi jeg fucka med og/å regelen. Gidd å stå så close (aka ikke så langt i fra) og vær så høy. Mao hun er høy. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Sikkert fordi jeg fucka med og/å regelen. Gidd å stå så close (aka ikke så langt i fra) og vær så høy. Mao hun er høy. *lampe som lyser* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 gidd å stå så close å være så høy Tok ikke den. Sikkert fordi jeg fucka med og/å regelen. Gidd å stå så close (aka ikke så langt i fra) og vær så høy. Mao hun er høy. Jeg så aldri på Idol. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg så aldri på Idol. Your loss Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 *rynke på nesa* "Your loss"?? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Noen som trenger IQ-påfyll? Har plenty å gi bort jeg. du har vel ikke litt sosial intellegens og gj bort? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 du har vel ikke litt sosial intellegens og gj bort? ? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Noen som trenger IQ-påfyll? Har plenty å gi bort jeg. du har vel ikke litt sosial intellegens og gj bort? Du mener du trenger en dose? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Noen som vet eller har en linkt til et sted hvor det står hvor mange innbyggere det er i norge? Ikke 4,5 mill og slik, men litt mer nøyaktig. har en lille bror her som diver med lekser Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 har en lille bror her som diver med lekser Lite gullkorn der. Du sa det som om det var en meget ukjent, tabulagt ting. "Driver du med lekser?" "Jeg?! Ne-ei." Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) I morgen skal skolen arrangere LAN på skolen Men vi mangler litt vakter så jeg stresser litt med det nå... EDIT: Denne var litt morsom : Endret 9. september 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Begynner 10 i morgen også, så jeg spretter nok en pils snart. Skal ha lan i helgen. PCW anyone? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 har en lille bror her som diver med lekser Lite gullkorn der. Du sa det som om det var en meget ukjent, tabulagt ting. "Driver du med lekser?" "Jeg?! Ne-ei." Men er det ingen som veit det? Skal jeg bare finne på et tall til han? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Begynner 10 i morgen også, så jeg spretter nok en pils snart. Skal ha lan i helgen. PCW anyone? Jeah. Bare si ifra. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Begynner 10 i morgen også, så jeg spretter nok en pils snart. Skal ha lan i helgen. PCW anyone? Har ikke du spretta en pils sån ca VÆR dag denne uka? Uansett...blir pils spretting på meg i morgen...har 6 venniner som skal ta meg med ut på byen å trøste meg Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 nevermind. fant det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Begynner 10 i morgen også, så jeg spretter nok en pils snart. Skal ha lan i helgen. PCW anyone? Har ikke du spretta en pils sån ca VÆR dag denne uka? Ca. Step aside, haddis, for the new master has arrived. For å komme tilbake på topp må du waste deg totalt i morgen Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 For å komme tilbake på topp må du waste deg totalt i morgen Vist jeg var deg ville jeg vært GANSKE urolig Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 En treningsøkt skal ikke vare mere enn 1 time, optimalt sett Med mindre du er kondisgeek da Er ikke det. Trente kun bein idag, ble ca. 1t 45min. Men det er mange forskjellige muskler i beina vettu, og jeg tar massevis av småpauser. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 æH. Eksen min som har begynt på skolen min har fått seg venner der. Vi har nå felles venner ( ) Nå skal jeg drikke tre kopper te og sove. Orker ikke mase på dere i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg