Camron Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ikvels begynner 71grader Nord gleder meg som en unge (Ikvels er en ny vri jeg liker å bruke, ikke en skriveleif) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Faen ta brenesle og den forsvars mekanisme Svir som faen på beinet. Tryna i et digert kratt med brenesle, og gjett hvilket klesplagg jeg hadde på meg? Shorts! *hvite prikker over hele beinet* Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 mangler jo b|real her.. er jo ikke rart vi er deppa, blir jo bra når han er innom Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 mangler jo b|real her.. er jo ikke rart vi er deppa, blir jo bra når han er innom Ord. Det blei jo 6 sider eller no den lille tida han var innom. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Anette får alt hun. *misunnelig* Denne kommentaren måtte bare komme fra en jente før eller siden, så slenger den på nå, før giftermålet finner sted. Tok den ikke helt jeg Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ohhyes... Føler meg som 1 million kroner! Babert meg i tryne, å hatt en liten ansikts maske, hjelper godt vist en er deppa..... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg stikker og trener i en 2-timers tid nå. Det hjelper også på humøret. Snakkes senere allihopa. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg stikker og trener i en 2-timers tid nå.Det hjelper også på humøret. Snakkes senere allihopa. En treningsøkt skal ikke vare mere enn 1 time, optimalt sett Med mindre du er kondisgeek da Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 ååååå! Den forbaskede Handset Manager ledninga som skal koble SE T630 til pc'en funker ikke!!! Saiko irriterende Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ohhyes...Føler meg som 1 million kroner! Babert meg i tryne, å hatt en liten ansikts maske, hjelper godt vist en er deppa..... Hihi. Ansiktsmaske. Så søtt Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 hmm, ansiktsmaske hørers scary ut :| bah så trøtt, sovner i et sett. Prøve å skru musikken enda mere opp så jeg ikke kan sove. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hva er ansiktsmaske godt for? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 hmm, ansiktsmaske hørers scary ut :| . Neida... Det er bare godt...huden min er som en barne rompe...dessuten slipper jeg kviser... Men har egentlig aldri hatt kviser uansett... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Detta må prøves en gang haddis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Var nettopp ute og kjørte, deilig, kjøpte meg en snickers. Idol-Susanne stod å ventet på at jeg skulle bli ferdig med mikroovnen i dag på skolen, gidd å stå så close å være så høy. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Var nettopp ute og kjørte, deilig, kjøpte meg en snickers. Idol-Susanne stod å ventet på at jeg skulle bli ferdig med mikroovnen i dag på skolen, gidd å stå så close å være så høy. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Var nettopp ute og kjørte, deilig, kjøpte meg en snickers. Idol-Susanne stod å ventet på at jeg skulle bli ferdig med mikroovnen i dag på skolen, gidd å stå så close å være så høy. Støtter den. Hæ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Noen som trenger IQ-påfyll? Har plenty å gi bort jeg. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Detta må prøves en gang haddis Det er et "MUST" Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Noen som trenger IQ-påfyll? Har plenty å gi bort jeg. gidd å stå så close å være så høy Tok ikke den. Endret 9. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg