Dorian Gray Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hvorfor stenge den? Hvorfor ikke bare gi warning til Nicklas, det virket jo som det var derfor hun stengte tråden... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ikke godt å si Du får spørre henne Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Nja, kanskje det.. Fin tråd, jeg følte meg alltid gladere når jeg så hvor gale alle andre har det, mens jeg depper over småting som prøver.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hvorfor stenge den? Hvorfor ikke bare gi warning til Nicklas, det virket jo som det var derfor hun stengte tråden... Fordi jeg bad henne stenge den. Ble full av dritt og tøys, kommer snart en ny en med klare regler osv. Som _ikke_ skal fylles med sånt... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Skulle til å skrive om alle problemene jeg har hatt opp gjennom årene (mishandling hjemme, mobbing på skolen, tung drikking og knark som førte til at jeg ble tvangsinnlagt på psykiatriske i en alder av 16, gjeld som jeg har pådratt meg, og at jeg holder på å bli kasta ut hjemmefra akkurat nå...) Men neida, jeg bare innbiller meg at jeg er deppa, mhmm... Det må jeg jo gjøre, går ikke an å deppe i et så fint land som dette! Urk, jævla krek altså... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Flotters! Så var det geografiprøven å ta seg av. *deppe* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Flott Goophy Anyways: til Manic Street Preachers fans... hørt på The Everlasting i 3 timer nu... God gamel slager Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Flott Goophy Anyways: til Manic Street Preachers fans... hørt på The Everlasting i 3 timer nu... God gamel slager This is my truth, tell me yours. Og Know Your Enemy, knallalbum det og. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Uff, jeg har bitt meg på innsiden av kinnet, må visst ha vært mens jeg sov eller no sånt. Det gjør vondt å spise. Jaja, shid hæppens. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 hvorfor sitter jeg her når jeg har to prøver å lese på Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Det var da voldsomt så deppa forumet har blitt i det siste da... Blir det ikke vel mye med depping i SO3, Recent Pic Post, egen deppetråd, og gudene må vite hva mer? Blir jo trist bare av å være på forumet jo! Men om dere gjerne vil være deppa, så skal dere få lov. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Forumet har dårlig aura for tiden. Ikke rart i at vi blir mentalt ødelagt... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Forumet har dårlig aura for tiden.Ikke rart i at vi blir mentalt ødelagt... Det er sikkert bare det at sommeren er over og det begynner å bli kaldt. Det trekker gjerne ned stemningen. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ikke rart i at vi blir mentalt ødelagt... Vell, har vertfall brytt sammen mentalt denne uka... Vi TRENGER deppe tråden....delvis uten visse folk Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Syns også deppe tråden var positiv, fikk ut en del av mine meninger der. Og noen av mine egne problemer, men vi hadde klart oss fint uten spesielt 2 personer der ja Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Holder på å skrive en Vol. 2 nå. Edit: Håper det er greit for alle... Endret 9. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 dont u take me down, to funkytown Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Forumet har dårlig aura for tiden. Der har du ordene jeg lette etter. Hvor fant du dem? Endret 9. september 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Forumet har dårlig aura for tiden. Der har du ordene jeg lette etter. Hvor fant du dem? Jeg er den allmektige Mats, som alle ungfrøkner hater og avskyr. Det ligger i min natur... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg