tor_erik Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 I morgen drar jeg til fjells for å være ute i det fri. Jeg har valgt Friluftsliv som et fag, og skal derfor reise til fjells sammen med 20 andre to helger i år. Dette teller som et totimersfag. *Glede seg* ...Men toget går 07.58 da! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Skal tenke litt på det, er lov og komme med forslag også. *bli krativ* funker ikke...bare vent til jeg har fått litt søvn Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 noen som vet hvorfor jeg ikke får sendt ut gmail invites? det skjer ingenting når jeg trykker "invite a friend to gmail!" :/ Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Kanskje du ikke har noen invites. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Har de ikke sluttet med invites da? De tok ihvertfall de 10 jeg hadde... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Har de ikke sluttet med invites da?De tok ihvertfall de 10 jeg hadde... Tok mine også Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg fikk svar fra DesertGlow på forespørsel om obligatorisk bilde i Recent Pic Post: God idé! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 fint fint, da skal det nok bli orden på sakene Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Har de ikke sluttet med invites da?De tok ihvertfall de 10 jeg hadde... Tok mine også Har dere sett på toppen av siden? Invitesene er "flyttet" dit. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hehe, der var de ja. Vanskelig å oppdage da... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Har de ikke sluttet med invites da?De tok ihvertfall de 10 jeg hadde... Tok mine også Har dere sett på toppen av siden? Invitesene er "flyttet" dit. Skal si du har orden på sakene.... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 n00bs Hih. Den glapp ut Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Javel, jeg inrømmer det; Jeg er en GMail-noob! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ok, thats it... Jeg går ALDRI inn i deppe tråden igjen. Det fører til at jeg blir enda mer deppa en jeg burde være... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg er suuuuulten! Lag mat til meg! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Jeg går ALDRI inn i deppe tråden igjen.Det fører til at jeg blir enda mer deppa en jeg burde være... Enig, ekelte skjønner ingenting, skal bare ødelegge osv. Hvorfor!? Edit: Hvis det var det du tenkte på. Endret 9. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Både ja og nei... Etter som det er mye dritt kasting der så gidder jeg heller ikke Hadde mer håpt en kunne gå inn på deppe tråden å bla opp om følelsene sine å evt. få litt trøst/tips/efaringer osv... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Hadde mer håpt en kunne gå inn på deppe tråden å bla opp om følelsene sine å evt. få litt trøst/tips/efaringer osv... Det var det som var intensjonen til å begynne med, men du kjenner vel dette forumet. Noe slikt er vel som å tro på at Julenissen og Påskeharen bor i en trhytte på Venus. Edit: Problem løst... Endret 9. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Å der var den stengt...egentlig litt synd... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Enig. Svært synd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg