Dorian Gray Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg postet jo bilde, jeg! Arg! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Synes postingen av bilde tok seg opp en god del jeg, må jo være lov å kommentere bildene Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Folk vil jo ha respons på bildene sine... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg syns nå folk kommenterer andres kommentarer mer enn bildene, jeg da. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Vet noen om en gratis SMTP-server som fungerer greit..? (Dvs en som er oppe og kjører, ikke noe jeg selv installerer på egen server og setter opp) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 For min del kunne man gjerne laget en regel hvor man la ut bilder samtidig som man kommenterte. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 For min del kunne man gjerne laget en regel hvor man la ut bilder samtidig som man kommenterte. Enig. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Men litt rart at han stengte den på akkurat det tidspunktet der. Var jo ikke noe overdreven chit-chat på den siden.. Men seff, mer bilder høres bra ut. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Han kom hjem fra ferie igår, trengte vel noe å stenge... Men det har vært en god del tull der i det siste... Endret 9. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Oj, i dag skjedde det noe rart noe... Tror det har gått opp for meg at det er slutt med "dama" Jeg begynnte å kaldsvette no helt grusomt å skjelve... Ikke bra asså... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Det er da du skal gå hjem, lage deg en god kopp kakao og noe god mat, finne en bra film, ta dyna ut i stuen og grave deg ned i sofakroken. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Det er da du skal gå hjem, lage deg en god kopp kakao og noe god mat, finne en bra film, ta dyna ut i stuen og grave deg ned i sofakroken. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Kan nokk ikke det... Alt for mye lekser, skal ut å fikse en bil... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 For min del kunne man gjerne laget en regel hvor man la ut bilder samtidig som man kommenterte. Enig. Legge ut bilde = Få lov til å komentere et annent Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 For min del kunne man gjerne laget en regel hvor man la ut bilder samtidig som man kommenterte. Enig. Legge ut bilde = Få lov til å komentere et annent hørtes formuftig ut Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) For min del kunne man gjerne laget en regel hvor man la ut bilder samtidig som man kommenterte. Enig. Da ville det blitt mye flere bilder også, fordi iblant MÅ man jo kommentere noe. *sende PM til DesertGlow* Endret 9. september 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 da skal natrium innstalere xp på nytt. hater alt av virus og spyware som det er umulig å få fjerna. pc'en min er nå i tillstanden "helt klikk" Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Goophy: kan ikke du lage noen reger i deppetråden din? Blir bare mye krangling der.... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Goophy: kan ikke du lage noen reger i deppetråden din? Skal tenke litt på det, er lov og komme med forslag også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg