Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ARGH! Kommer ikke over kampen i dag mot Hviterussland.

Hvorfor finnes det ikke en "sinne-utbrudd" kategori under off-topic? HØH? Vi har "gledesutbrudd", da må vi få slippe løs raseriet vårt også!

jepp. der man tillater litt alternativt ordbruk. det hadde vært perfekt

Det er jo akkurat det man må gjøre.

Bruke et alternativt språkbruk for å unngå å bli sensurert.

*lurvete grisebamse* - er jo et kraftutrykk som fint lurer seg gjennom sensuren.

Lenke til kommentar

GGGooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodddddddddddd moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggg Vvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttnnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmm!!!!!! #"%¤&

:w00t: :w00t: :w00t: :w00t:

Lenke til kommentar
Det er party her ja! :woot:

Men kan mer minne som at alle har sovnet av litt for mange alkohol%'er :wallbash:

Ble vist "party" på meg igår også.....ble også litt for mange pils slikt at eg ikke fikk utnyttet 100mbit linjen fullt ut i natt. Håpet at alle sopranos sesongene skulle være ferdig idag men crap nettet koblet seg av eller eg tror de koblet meg av elns. "Bare" 24GB lastet ned inatt.

*laste ned for livet før eg må hjem*

Thea: :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...