Nilsen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Natrium har tatt over jentenes rolle som attention whore! takk for den Endret 8. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 ARGH! Kommer ikke over kampen i dag mot Hviterussland. Hvorfor finnes det ikke en "sinne-utbrudd" kategori under off-topic? HØH? Vi har "gledesutbrudd", da må vi få slippe løs raseriet vårt også! jepp. der man tillater litt alternativt ordbruk. det hadde vært perfekt Det er jo akkurat det man må gjøre. Bruke et alternativt språkbruk for å unngå å bli sensurert. *lurvete grisebamse* - er jo et kraftutrykk som fint lurer seg gjennom sensuren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Kaster meg foran tv'n jeg, med resten av 6-pakningen. Koz Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Kaster meg foran tv'n jeg, med resten av 6-pakningen. Koz Klemz. Jeg tror jeg leser litt jeg, denne Gorky Park var litt spennende Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 GGGooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodddddddddddd moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggg Vvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttnnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmm!!!!!! #"%¤& :w00t: :w00t: Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Rolig nå Unknown input. Continuing program. "Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood".... Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Edit: Var litt for triggerhappy på "svar"-knappen Endret 9. september 2004 av AndyG Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Bajs? Jeg ser deg, og høyner med Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hjelpes da her skjer det ikke mye vittig! Nå ja, jobb nå.... (WinAmp: Rocky- Eye of the tiger ) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Det er party her ja! Men kan mer minne som at alle har sovnet av litt for mange alkohol%'er Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Partyparty! Har fritimer i massevis på skolen, spiller sjakk og venter på at mrs. uberdiggdame i amerika skal våkne Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Lykke til Anette og Dr. X. Kjipt som faan på skolen idag... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Det er party her ja! Men kan mer minne som at alle har sovnet av litt for mange alkohol%'er Ble vist "party" på meg igår også.....ble også litt for mange pils slikt at eg ikke fikk utnyttet 100mbit linjen fullt ut i natt. Håpet at alle sopranos sesongene skulle være ferdig idag men crap nettet koblet seg av eller eg tror de koblet meg av elns. "Bare" 24GB lastet ned inatt. *laste ned for livet før eg må hjem* Thea: Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Hmm, mengisløst menigsløst og litt mer ja.. Ja ja, håper alle har det bra i dag! Her i Tromsø er det møkka vær Heldigvis sitter jeg inne og slummer foran datan på jobb! Endret 9. september 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Torsdag er en fin dag, jeg er ferdig tidlig! Woohoo! Her skal det bli 24! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Flott! da var "recent" pic post stengt-....IGJEN... Lærer vi aldri? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg