Torjus Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Endelig tilbake fra en liten treningsøkt. Deilig å trene egentlig, får tankene på noe annet. Men nå hopper jeg i dusjen. Jeg kom også akkurat fra (bordtennis) trening Vice City-trening her. Hehe, moro? Var det hardt? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Noen som vet hva Hviterussland er på engelsk? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hmm, idag har jeg bestilt meg en Seagate 160GB disk, valgte IDE, orket ikke SATA styr. Så vurderer jeg, siden jeg ikke har så mye penger, å kjøpe meg Iiyama 19" crt om litt. Er jeg dum da? Jeg har ikke lyst til å bruke nærmere 5 000,- på en skjerm. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Belarus Hviterusserne selv, noe av det mer kommunistiske du finner i dag, innsisterer egentlig på at vi skal kalle det Belarus på norsk også.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 jeg har så lyst på vannkjøling... NÅ!!!!. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123974&cks=PRL Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 jeg har så lyst på vannkjøling... NÅ!!!!. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123974&cks=PRL vil ha et sånt sett jeg og vi kan lage: "vi-som-vil-ha-waterchill-gjengen" Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 jeg får det av fatter'n vis jeg får 4+ og over o gjenomsnitt når jeg går ut av tiende. klarer jeg å vente så lenge? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Faen jeg krangler med morra mi... Og faren min er 8timer unna, han BOR 8 timer unna.... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hmm, ser det skjer lite her... Sitter og ser på "Bad Boys" Mene, tror jeg skal køye nå, jobb i morgen... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 jeg får det av fatter'n vis jeg får 4+ og over o gjenomsnitt når jeg går ut av tiende. Du er en borskjemt drittunge. Få ting for karakterene, hadde det vært ren 6 i snitt, så kanskje det hadde vært godtatt, men fuckings 4!? For noen håpløse foreldre du har... *Hate alle som får ting pga. karakterer* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 jeg får det av fatter'n vis jeg får 4+ og over o gjenomsnitt når jeg går ut av tiende. Du er en borskjemt drittunge. Få ting for karakterene, hadde det vært ren 6 i snitt, så kanskje det hadde vært godtatt, men fuckings 4!? For noen håpløse foreldre du har... *Hate alle som får ting pga. karakterer* Det er snakk om avgangs karakterer. Og det å komme seg opp fra 2-3 til 5 liksom. Tror pappa gjør det for at jeg skal bli motivert. Det hjelper. Har alderi fått ting for slik før. Det eneste jeg er god i er natur fag. Der har jeg 6. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hehe, moro? Var det hardt? Veldig. @Natrium: Vannkjøling er fint. @Goophy: Din mening. Det er ikke alle som er født til å ha 6 i snitt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 @Goophy: Din mening. Det er ikke alle som er født til å ha 6 i snitt. Det har ingen sammenheng. Fikk jeg noe når jeg "jobbet" meg opp fra 3,5 til 5,2? Nei, ikke en dritt skal jeg si deg. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 @Goophy: Din mening. Det er ikke alle som er født til å ha 6 i snitt. Det har ingen sammenheng. Fikk jeg noe når jeg "jobbet" meg opp fra 3,5 til 5,2? Nei, ikke en dritt skal jeg si deg. Det er foreldrene dines avgjørelse, ikke din. Jeg kan ikke velge selv om jeg skal få en ny PC om jeg får over 5.5 i snitt liksom... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 jeg får det av fatter'n vis jeg får 4+ og over o gjenomsnitt når jeg går ut av tiende. klarer jeg å vente så lenge? hadde ikke klart å vente så lenge jeg, har akkurat begynt i 9'ende Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 men..på tide å legge seg, god natt folkens! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Ah, nå har jeg seriøst verdens diggeste salat foran meg. Kald makaroni, røde bønner, rødløk, mais, champignon, kalkun-bogskinke, tomat, cashewnøtter og marinerte hvitløksbåter. Skylles elegant ned med kald Dr. Pepper. Ah. Kan livet bli bedre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Skylles elegant ned med kald Dr. Pepper. Ah. Kan livet bli bedre? Jepp aka pils & junkfood Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Ah, nå har jeg seriøst verdens diggeste salat foran meg. Kald makaroni, røde bønner, rødløk, mais, champignon, kalkun-bogskinke, tomat, cashewnøtter og marinerte hvitløksbåter. Skylles elegant ned med kald Dr. Pepper. Ah. Kan livet bli bedre? Ja. Bytt ut dr. pepper med en annen brus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg