Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haddis, hvorfor skal alle dere være så helige?

Isj, bare tull her...

Men tror nokk jeg står over...

Er ikke helt klar enda..er jo bare 2 dager siden det ble slutt men "dama" om jeg tørr å kalle ho det... :shrug:

Nå satser jeg heller på skole og på trening...

Blitt valgt inn i noe skole styre greier...ikke helt fått med meg hva det er...

EDIT: good luck :w00t:

Endret av haddis
Lenke til kommentar
Goophy: Tenkte jeg skulle vente litt da, men jeg kan liksom ikke styre følelsene mine heller.. Og tenk om han blir lei av å vente. Nei, kjærligheten er ikke lett folkens  :p

"Man har ganske bra kontroll over følelser, en har faktisk så bra kontroll at en kan velge å la de komme ut av kontroll og så glemme at en har kontroll.

Selvkontroll er viktig, det vet alle, det er viktig å kontrollere hva en føler."

:haha:

Lenke til kommentar

Gikk fort her nå, posten min ble litt borte. Prøver igjen, quoter meg selv litt. ;)

Ooookei. Jeg skal ha russekortet mitt klart til i morgen, men er strippet for ideer til motto... Noen som har noen tips eller linker som kan få meg i det kreative hjørnet? :D
Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Gikk fort her nå, posten min ble litt borte. Prøver igjen, quoter meg selv litt. ;)

Ooookei. Jeg skal ha russekortet mitt klart til i morgen, men er strippet for ideer til motto... Noen som har noen tips eller linker som kan få meg i det kreative hjørnet? :D

Hvis ingen svarer på posten din så har vi ingen forslag...ikke dobbelspam inlegget ditt fordi det ikke fikk oppmerksomhet,

Lenke til kommentar

Hvis ingen svarer på posten din så har vi ingen forslag...ikke dobbelspam inlegget ditt fordi det ikke fikk oppmerksomhet,

Kremt.

Greit da, men har ikke du fri nå? :)

Lenke til kommentar

Jeg tror vi har med noen syke, syke mennesker å gjøre her.

Sånne som ødelegger alle kjæresteobjekter som finnes.

*argh*

Neida, vi er bare like kjærlighetssyke som avataren din :p

Så bra som jeg har fått inntrykk av at haddis har behandlet dama (x-en) sin synes jeg ikke det er rart at de kommer løpende etter han med en gang han ble singel :)

Lenke til kommentar
Så bra som jeg har fått inntrykk av at haddis har behandlet dama (x-en) sin synes jeg ikke det er rart at de kommer løpende etter han med en gang han ble singel :)

Oj :blush:

EDIT: Gleder meg som pokker til i morgen...har ei vennine som skal bli fridd til...typen sa det til meg i går...

Kjempe gøy med slikt :w00t:

Endret av haddis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...