GTS Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) ### Redigert bort av moderator. Reklamering for andre threads kan du ta et annet sted### Endret 8. september 2004 av B|Real Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 eY b|real håper du har det bra kordan det går? Det humper og går =) Kan ikke klage. Kunne ha hatt det MYE værre. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Var det du eller han som slo opp? Får håpe at dere finner ut av det og forsatt kan være venner...ingen kontakt etter et forhold suger så..been there done that.. Det var jeg som provoserte det frem, eller ville at det skulle bli slutt, men jeg klarte ikke si det så etter å ha blitt pinet lenge nok ble det til at han slo opp. Glad jeg slipper å ha på samvittigheten min å ha slått opp egentlig Håper det ordner seg, slik at begge kan komme seg videre.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Vel, ja...stemmer...husker du stilte noen "ultimatum" til han. Får håpe det beste =) Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Så Fahrenheit 9/11 i dag med skolen. Greit nok, den er subjektiv, men steike så mye dumt den mannen (George W. Bush) gjør... Jeg å så den men steike så mye dumt den mannen (George W. Bush) gjør... So true Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Vel, ja...stemmer...husker du stilte noen "ultimatum" til han.Får håpe det beste =) Takk =) Savner deg virkelig her på forumet, men det er koselig at du stikker innom da Har satt mine øyne på en søt forumgutt da,så hvem vet.. Kanskje jeg ikke blir ensom alt for lenge Selv om jeg ikke har noen planer om å rushe rett inn i et forhold nå, det hadde blitt for dumt. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 b-realigjen? *Vinke* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Vel, ja...stemmer...husker du stilte noen "ultimatum" til han.Får håpe det beste =) Takk =) Savner deg virkelig her på forumet, men det er koselig at du stikker innom da Har satt mine øyne på en søt forumgutt da,så hvem vet.. Kanskje jeg ikke blir ensom alt for lenge Selv om jeg ikke har noen planer om å rushe rett inn i et forhold nå, det hadde blitt for dumt. *vinke til* nei fan heller...jeg er ikke singel lengere... :wee_ Lenke til kommentar
lperik Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 landskamp på tv om under 2timer. hipp hipp hurra Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 hehe Hvis han det er leser det ( tviler egentlig, har ikke sett han så ofte i SO3 ) så vet han at det er han jeg snakker om.. Gutten med verdens søteste mellomnavn Måtte bare få det ut Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 hehe Hvis han det er leser det ( tviler egentlig, har ikke sett han så ofte i SO3 ) så vet han at det er han jeg snakker om.. Gutten med verdens søteste mellomnavn Måtte bare få det ut Pff...få ting slår mellomnavnet egilsønn Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Har satt mine øyne på en søt forumgutt da,så hvem vet.. Kanskje jeg ikke blir ensom alt for lenge Her går vi rett på sak ja, ikkenoe venting nei. Kanskje likegreit... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Ooookei. Jeg skal ha russekortet mitt klart til i morgen, men er strippet for ideer til motto... Noen som har noen tips eller linker som kan få meg i det kreative hjørnet? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Goophy: Tenkte jeg skulle vente litt da, men jeg kan liksom ikke styre følelsene mine heller.. Og tenk om han blir lei av å vente. Nei, kjærligheten er ikke lett folkens Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Nei, men noen har det ulovlig lett... *kikke bort på Anette* Lenke til kommentar
cerion Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Goophy: Tenkte jeg skulle vente litt da, men jeg kan liksom ikke styre følelsene mine heller.. Og tenk om han blir lei av å vente. Nei, kjærligheten er ikke lett folkens "Man har ganske bra kontroll over følelser, en har faktisk så bra kontroll at en kan velge å la de komme ut av kontroll og så glemme at en har kontroll. Selvkontroll er viktig, det vet alle, det er viktig å kontrollere hva en føler." Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Har satt mine øyne på en søt forumgutt da,så hvem vet.. Kanskje jeg ikke blir ensom alt for lenge Her går vi rett på sak ja, ikkenoe venting nei. Kanskje likegreit... Nettopp... Har date på fredag.. Fikk melding just nå av ei søt jente Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Cerion, nice one. Haddis, hvorfor skal alle dere være så helige? Isj, bare tull her... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Nei, kjærligheten er ikke lett folkens Prøv å ha madammen hjemme..mens jeg er her du... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg