tor_erik Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Så Fahrenheit 9/11 i dag med skolen. Greit nok, den er subjektiv, men steike så mye dumt den mannen (George W. Bush) gjør... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Så Fahrenheit 9/11 i dag med skolen. Greit nok, den er subjektiv, men steike så mye dumt den mannen (George W. Bush) gjør... Den har jeg lyst til å se.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Den var litt kjedelig da..., så kjedelig at vi nesten ble kasta ut av kinoen. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Så Fahrenheit 9/11 i dag med skolen. Greit nok, den er subjektiv, men steike så mye dumt den mannen (George W. Bush) gjør... Den har jeg lyst til å se.. Alle bør se den. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Alle bør se den. * L**** ned * Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 hVEM, ER b|rEAL OG HVA GJØR HAN SÅ POPULÆR? EDIT: Sjekk signatur... *sukk* Mye n00bs her...Noen burde ta tak på det...en jannis-15 metode eller.no Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Tjæhæ. Skutt noe gøy eller? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 GISLEEEEEE! Anettebabe =) Hvordan har man det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Har skutt med lasersystemet i dag. Dritrått. Viser så vilt hvor sårbare vi egentlig er.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Blitt noe skikk på deg i militæret enda da B|Real? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Neida, forsatt samma gammle jævelen som sitter her... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Det var godt å høre. Hvordan funke de lasergreiene forresten? Alle løp rundt med vester og laserpistoler og skjøt på hverandre? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Har det bra, driver å prøver får x-en til å komme over meg. Ser faktisk fremskritt i dag Han sa noe om at hvis jeg bare klarer å vise at jeg er kjempe glad i han som en venn og ikke unngår og overser han og kanskje hvis vi kan finne på noe innimellom så blir det bedre Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Det var godt å høre. Hvordan funke de lasergreiene forresten? Alle løp rundt med vester og laserpistoler og skjøt på hverandre? Nesten, vi får laservester og noe greier å ha rundt på hode vårt sånn at "headshots" blir registrert, og så har vi fått påmontert en laser på AG3'en vår som "skyter" de andre, så vi bruker rødplast (krutt med plast..) for at det skal bli lik virkeligheten. Genialt digg egentlig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Har det bra, driver å prøver får x-en til å komme over meg. Ser faktisk fremskritt i dag Han sa noe om at hvis jeg bare klarer å vise at jeg er kjempe glad i han som en venn og ikke unngår og overser han og kanskje hvis vi kan finne på noe innimellom så blir det bedre Var det du eller han som slo opp? Får håpe at dere finner ut av det og forsatt kan være venner...ingen kontakt etter et forhold suger så..been there done that.. Edit: "Dobbelposter" litt nå men det driter jeg i. Har ikke så mye tid her...:\ Endret 8. september 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) eY b|real håper du har det bra i mil og med dama kordan det går? han er fortsatt rå som moderator | | | v Endret 8. september 2004 av Dr3as Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hørtes jo fæstlig ut. Kjipt jeg ikke får lov å komme i militæret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg