Xeenon_ Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) *feels noobish* hva skjedde egentlig med fondus? (seriously) 'edit: Legge seg... *153 sider av SO3 lest* bare 900 igjen, nå Endret 7. september 2004 av orcblood Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 orcblood: Bare linker til lokalavisa mi jeg http://www.hallingdolen.no/apps/pbcs.dll/a...40828001&Ref=AR Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 hater alle årstider jeg. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 http://www.ministryofsound.com/asx/videos/...ersion_300k.asx Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Sommeren er fin med sol, båt og bading. Vinteren derimot, med snø, slaps og måking av vei, den suger. http://www.ministryofsound.com/asx/videos/...ersion_300k.asx Endret 7. september 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Vinter er best, med sommer på god nr 2. Høst og vår er ikke noen gode tider for meg, tydeligvis. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg var i så godt humør i dag morges, og var klar til å gå på skolen - til mamma dyttet meg ned trappen og la alle klærne mine inn i dusjen og satte på vannet. Hennes feil at jeg får så mye fravær. Biatch. Så da skulket typen min også, også lagde vi stikkelsbærgele. Etter det dro jeg på bagel & juice med venninne, hun betalte for maten min, også dro jeg på trening. Mamma hadde lagt igjen 16 anrop på mobilen. Hihi. Hun er dum. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Neh, da er jeg trøtt nok for sengen. Natta! *Nyte de siste minuttene av denne dagen til "Football's coming home"* Jeg var i så godt humør i dag morges, og var klar til å gå på skolen - til mamma dyttet meg ned trappen og la alle klærne mine inn i dusjen og satte på vannet. Hennes feil at jeg får så mye fravær. Biatch. *Riste oppgitt på hodet* Hva var vitsen med å gjøre det mot deg? Endret 7. september 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg elsker sommeren (1), jeg elsker høsten (2), våren (3) er for lang og jeg hater vinteren (4). Anette_: Algebra er noe DRITT. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Har begynt å lakke kabinettet svart og det blir jo så fint... EDIT: De som ikke så det, cry'en er er en link. LINK ... Endret 7. september 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Noen som kan hjelpe min bestevenn? http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=23&t=294018 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Cheer up! en kamerat av meg ble pappa i dag Og eg er blitt onkel igjen idag!! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hva er med det SnowDOG_? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 grisen står å hyyyyyyyler, i den stille kveld, den skal ikje slaktas, men hyyyler likevel.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Altså store søster fikk ungen sin for 15 dager siden og nå min andre søster. Begge ungene er gutter. For en tilfeldighet. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hva er med det SnowDOG_? Unger er fine å se på.......på avstand. Har ikke tolmodighet. Lenke til kommentar
cerion Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Altså store søster fikk ungen sin for 15 dager siden og nå min andre søster. Begge ungene er gutter. For en tilfeldighet. Om ikke lenge blir det fisketur på deg! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Aaah, bleielukt og grining gets to you Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Nå har jeg begynt å spare til denne: Nå kan jeg ikke lengre bruke opp pengene på harddisker, casemods og akvarium Etter jeg har fått mopeden så er handle lista klar: - Effektpotte - Ny HD - MP3 spiller - Kabinett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg