Goophy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg er Jeg også. Vetikke hvorfor... Huff... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) du og? Såvidt høst og allerede er folk triste. Endret 7. september 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg er ikke trist. Jeg er unik. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg hater høst og vinter!! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 La oss lage en deppetråd, det vi bare kan klage og syte hvor ille vi har det. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Fant ut at det var på tide å oppdatere profilen. Ett år siden sist. Stod en del ting der som jeg var litt flau over der ja. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 La oss lage en deppetråd, det vi bare kan klage og syte hvor ille vi har det. jeg er med Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Cheer up! en kamerat av meg ble pappa i dag Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg er alltid deprimert på våren.. Virker som om shit winder seg opp til den tiden, og bare flommer ut. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg gleder meg til vinteren, vinteren er koselig. Det er et eller annet ondt med våren, som gjør alle til overfølsomme stakkarer. Ny tråd er oppe, så kan vi slutte å syte i SO3, ligger i "søppel" forresten. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 liker høst best, vinter nest best og jeg kan ikke fordra våren. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) *hostesaft* Endret 7. september 2004 av Ø.B. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 VINTERN ER BEST -Så kommer vår'n, så kommer Sommer'n så kommer Høst'n. Liker ikke høst'n. Også gikk vi til sengs alle mann. *Jeg er trøtt jeg sa brura* Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 jeg liker vinteren best, så høsten, våren og til sist sommeren Hvor ble det av We Miss Fondus - tråden under annet da? Ikke si at de har slettet den? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Sommern best, så våren/vinteren (er ikke helt sikker her) så høst. Altså, det jeg liker minst, er når det er dritkaldt og vått, men ikke noe sne. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 jeg liker vinteren best, så høsten, våren og til sist sommeren Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hvor ble det av We Miss Fondus - tråden under annet da?Ikke si at de har slettet den? Jeg synes det er bra de slettet den og oppfordrer alle til å ikke lage flere. Det kom en del kommentarer aka "hvem var han 'a" "hva gjorde han a'". Noe som absolutt ikke passer seg, synes heller ikke det burd være noe for allmennheten som dette forumet osv... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Sommern er for varm... Og for mye plagedyr. Vintern er bedre! Og høsten er no CRAAAP og våren ser jeg ikke noe galt i annet enn at jeg har flest blåmerker etter fall da.... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hvor ble det av We Miss Fondus - tråden under annet da?Ikke si at de har slettet den? Jeg synes det er bra de slettet den og oppfordrer alle til å ikke lage flere. Det kom en del kommentarer aka "hvem var han 'a" "hva gjorde han a'". Noe som absolutt ikke passer seg, synes heller ikke det burd være noe for allmennheten som dette forumet osv... Joa, men allikevel. Det er også litt respektløst syns jeg, da kan heller folk som ikke vet hvem han var holde seg unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg