Staalkontroll Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 kjeder meg ! Jeg å... Ingen dame å ringe Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg å... Ingen dame å ringe Jeg har masse damer å ringe, så kan sende deg masse telefonnr Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Tragisk folks... Tror jeg bommer penger av en kompis til en Cola... Hmm, vurderer og bytte dekket på sykkeln, trenger tross alt litt mosjon å! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Wheee AMD64 3000+ og 1024Mb erstatter strax 1,1Ghz celeron og 256MB Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Tragisk ja Det som er tragisk er at jeg ikke skjønner implikasjon og ekvivalens ( hvordan man beviser det ) fordi jeg satt hele timen og ti minuttene læreren gikk igjennom det og skrev meldinger. Og nå orker jeg ikke gjøre leksene i matte, kommer til å dette helt ut av det hvis jeg ikke forstår det innen imorgen Også er det tragisk at x-en ringer meg hele tiden, haddis: Pass på å ikke ring henne Hmmm... burde nesten legge meg etter samfunnkslære leksa.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Anette er slem! *peke på* ;P Tenk om det var du som var forelsket i en person, og det var blitt slutt mellom dere.. Ikke alltid like lett å slippe taket vettu Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hmm, kompisen var absoulutt ikke i humør til og ha besøk av en-gal-etter-Cola-eller-noe-annet-godt-å-drikke-person/meg. Ja ja, da ble det innekveld i kveld også! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Kine: Mente det ikke sånn da, ser på det n¨å og ser at det lett kan bli lest feil. Unnnskyld haddis, var ikke slemt ment! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Ingen å snakke med på msn heller nå gitt. Kjipe greier, aner ikke hva jeg skal finne på.. Er ikke noe på tv før om en halvtime. Men nå plinget det om at en ny person kom på msn, håper det er noen jeg vil snakke med... Hører forresten på Maic Street Preachers - If You Tolerate This Your Children Will Be Next, koselig sang. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hører forresten på Maic Street Preachers - If You Tolerate This Your Children Will Be Next, koselig sang. Nydelig sang Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Ja, får meg til å deppe enda litt mer, men ikke deppe fullt så mye. Eller, jeg vetikke helt jeg. Kanskje jeg er manisk depresiv? "Through the mist in a dream where I show you Through the rain and the dark that holds you Heal me, I'm broken" Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) helvete da.. Endret 7. september 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 se hva jeg akkurat laga ca.60sekunders mod: Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg er manisk depresiv! fixed Jeg har 520kr, hva skal jeg kjøpe? Oppblåsbare Nina har allerede blitt votert, men tapte med en stemme. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Så.. hva driver folkens med? Må egentlig reformatere, men har ca 2 MB igjen av en film, og nå ser det ut som om Bittiorrent slår seg vrang. ca 14 timer igjen... :/ Jaja. Får vente til mamma kjøper DVD-brenner, så jeg får brent ut alle filmene før jeg formaterer. Orker ikke flytte dem inn på en annen disk også tilbake... stress. Så nå må jeg pakke, skal på 3 dagers klassetur til nordmarka... downer. Særlig fordi jeg egentlig skulle ha avspasering imorgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg