Anette_ Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Stakars haddis!! Det er ikke lett å være singel nei, men pass på å vær med vennene dine! Det hjelper virkerlig at noen bryr seg. Jeg er heldig som har venner som passer på at jeg har det bra og at jeg har noe å bedrive tiden med. Det har ikke x-en min da, så han ringer hele tiden og syter til meg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 okay, jeg trenger litt hjelp fra dere som har peiling på stipend og sånt. Jeg hentet det brevet med sånn "Giro utbetaling" på skolen idag. Der var det også et annet brev som det står noe regnestykke på, som viser liksom hvor mye jeg får i måneden. Men så står det også under alt det der "Tildelingen for høsten blir utbetalt nå. Tildelingen for våren blir utbetalt i begynnelsen av vårsemesteret" Hva betyr det? For det beløpet det står på giroen er det samme som det jeg får hvert halvår. Jeg får fortsatt penger hver måned? Eller? Dere som ikke VET, ikke svar. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Det er nok mest greit å ikke ha dame. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Uff, leit å høre haddis, håper det går bedre etterhvert. Men hvis dere har vært sammen så lenge er det rart hun plutselig finner ut at hun ikke vil være med deg lengre... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hvis du har fått mer enn bokstipend vil du få bokstipend, pluss det får denne måneden nå. Så får du hver måned fra til jul. Så er det det samme til våren igjen. Eller noe sånnt... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg skal vanligvis få 480 i måneden, men det står 2400 på den giroen, og det er det samme som jeg får på høst og vår. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Takker alle for medfølelsen, det varmer godt Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 får du ikke utbetalt alt på en gang? *hyl* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Rart at alle skal slå opp nå for tiden... Eller, noen ihvertfall da. Må også legge til at Richard Burns Rally er rått! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Uff, leit å høre haddis, håper det går bedre etterhvert.Men hvis dere har vært sammen så lenge er det rart hun plutselig finner ut at hun ikke vil være med deg lengre... Det er ikke sikkert det er så rart. Noen ganger tar følelsene slutt, og da er det ikke noe vits i å hale det ut mer. Haddis får det sikkert fint som singel kjekkas Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Må også legge til at Richard Burns Rally er rått! Ord! Har du ratt? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Ord! Har du ratt? Nei, så det er et helvete å kjøre. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Haddis får det sikkert fint som singel kjekkas Det får vi håpe... Pff...nå slipper jeg jo vertfall å bruker penger på dama...*spare til bil* *ble i bedre humør nå...merklig * Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Yeah! Damer er dyr i drift Bare styr med dem! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Stakars haddis!! Det er ikke lett å være singel nei, men pass på å vær med vennene dine! Det hjelper virkerlig at noen bryr seg. Jeg er heldig som har venner som passer på at jeg har det bra og at jeg har noe å bedrive tiden med. Det har ikke x-en min da, så han ringer hele tiden og syter til meg Be han la være da Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Ord! Har du ratt? Nei, så det er et helvete å kjøre. Buy one boy! Sitter med ett Logitech Momo racing med modda drivere og det er HEFTIG! Logitech klarer ikke å lage drivere, gassen funka bare 70% før jeg fant en patch Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Har ratt og greier til PS1, har _ikke_ plass til det her ved pc'en. Er såvidt det er plass til mus og tastatur som det er. Btw, alle må sjekke ut "Recent pic post" for den utrolige kvaliteten på T630-bilder. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 *Prøver om jeg kan poste her, ser nemlig ingen nye innlegg på forumet på 1 time på min datamaskin* Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 oyeah..bare 8 dager til jeg får lappen til moped nå.. endelig er det større sjanse for å dø tidlig for meg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg