Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Stakars haddis!! :cry:

Det er ikke lett å være singel nei, men pass på å vær med vennene dine! Det hjelper virkerlig at noen bryr seg. Jeg er heldig som har venner som passer på at jeg har det bra og at jeg har noe å bedrive tiden med. Det har ikke x-en min da, så han ringer hele tiden og syter til meg :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

okay, jeg trenger litt hjelp fra dere som har peiling på stipend og sånt.

Jeg hentet det brevet med sånn "Giro utbetaling" på skolen idag. Der var det også et annet brev som det står noe regnestykke på, som viser liksom hvor mye jeg får i måneden. Men så står det også under alt det der

"Tildelingen for høsten blir utbetalt nå.

Tildelingen for våren blir utbetalt i begynnelsen av vårsemesteret"

Hva betyr det? For det beløpet det står på giroen er det samme som det jeg får hvert halvår.

Jeg får fortsatt penger hver måned? Eller?

Dere som ikke VET, ikke svar.

Lenke til kommentar
Uff, leit å høre haddis, håper det går bedre etterhvert.

Men hvis dere har vært sammen så lenge er det rart hun plutselig finner ut at hun ikke vil være med deg lengre...

:(

Det er ikke sikkert det er så rart. Noen ganger tar følelsene slutt, og da er det ikke noe vits i å hale det ut mer. Haddis får det sikkert fint som singel kjekkas :)

Lenke til kommentar
Stakars haddis!! :cry:

Det er ikke lett å være singel nei, men pass på å vær med vennene dine! Det hjelper virkerlig at noen bryr seg. Jeg er heldig som har venner som passer på at jeg har det bra og at jeg har noe å bedrive tiden med. Det har ikke x-en min da, så han ringer hele tiden og syter til meg :thumbdown:

Be han la være da :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...