Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

I dag hadde vi idrettsdag og jeg har gått/løpt i skogen så mange timer!!!

Er dritt lei, gikk selvfølgelig med hu vennina mi som er sjukt mye høyere enn meg med dobbelt så lange bein som trener hver dag :p Så jeg måtte småløpe etter henne for å holde meg i nedoverbakkene... Menmen, hadde sikkert ikke vondt av litt trening..

*lyst på junkfood*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huffs :(

Nå driver jostein å maser om at jeg skal ta han tilbake på meldinger, synes dritsynd på han da. Siden han er så lei seg, og jeg er bare kald tilbake. Kan nesten ikke gi han falske håp eller..

dette er den siste meldinga jeg har fått:

"Skjønner ikke du.. Jeg har nettop mista min største kjærlighet.. Trodde vi hadde en fremtid lissom. Menmen.."

Hva svarer jeg på det a? :cry:

Lenke til kommentar
Huffs :(

Nå driver jostein å maser om at jeg skal ta han tilbake på meldinger, synes dritsynd på han da. Siden han er så lei seg, og jeg er bare kald tilbake. Kan nesten ikke gi han falske håp eller..

dette er den siste meldinga jeg har fått:

"Skjønner ikke du.. Jeg har nettop mista min største kjærlighet.. Trodde vi hadde en fremtid lissom. Menmen.."

er det slutt, så er det slutt? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeebus da, dumpa han deg ikke igår?

Hva med å svare noe sånt som; "Du har deg selv å takke..." eller "Kanskje du skulle ha tenkt på det for 16 timer siden...".

Eller klassikeren; "Se å dra til helvete med deg og slutt å plage med, din amøbe!"

Men jeg vil nå anbefale å skrive det første som faller deg inn. :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...