Torjus Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 *sjekke alle innleggene på "mine innlegg", mens jeg _prøver_ å følge med på SO3 chatten * Lenke til kommentar
lperik Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Plutselig gikk det ann å se på MTV (Metallica top10) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Plutselig gikk det ann å se på MTV (Metallica top10) Lenke til kommentar
lperik Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Tipper Master of puppets på en klar 1plass. 4sanger igjen og den har ikke kommet ennå iallefall. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg tipper at enten Nothing else matters eller Enter Sandman "vinner" Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Enter Sandman vannt Lenke til kommentar
lperik Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg tipper at enten Nothing else matters eller Enter Sandman "vinner" jaja.. Hmm, tid for middag.. Köttbullar med potetmos og brun saus.. mmm!! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Det er alltid Enter Sandman som vinner de der, den er jo sangen _alle_ digger mest Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooddddddddddddd MOooooooooooooo-oooooooooooooooooooooooorrrrnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggg Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttttnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!! "!¤¤#"%%/() :w00t: :w00t: Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 God morgen, Norge. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hva er HOVEDFORSKJELLEN på amd og intel? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooddddddddddddd MOooooooooooooo-oooooooooooooooooooooooorrrrnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggg Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttttnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!! "!¤¤#"%%/() :w00t: :w00t: Meg ---> "ahpadt" Lenke til kommentar
cerion Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Blæh. God morgen, folkene som står opp nå. Endret 7. september 2004 av cerion Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Pff...jeg har allerede hatt 3 timer på skolen da... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Da har jeg nettopp hat orientering i 2 gymtimer, værre faenskap finnes ikke. Har dritvondt i anklene også. Men nå er det heldigvis(?) dobbel fritime også, dvs. loking på PC. Haddis, det er ikke noe "hovedforskjell" på AMD og Intel, de er bygd opp vidt forskjellig og kan ikke sammenliknes. Eneste er at de er 32bit begge to, utenom A64 da. Edit: Er forresten en festlig reklameplakat rett foran meg. "Anna Næss jeg elsker deg". (Bilde av en stoor ananas) "Alle har fatasi. Bruk den. "Bruk biblioteket" -tonnevis med sjekketriks. Endret 7. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Good morning forumites! Sitter og jobber med naturfagoppgave, har ikke lest kapitlet.. *whine* "bare" åtte timer i dag... Jaja, skal bli deilig å komme hjem Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Je folkx! Fritimer fra 11:00 til 13:30 jeg .. Daaaijlig! Så er det hjem etterpå ikveld til datamskin uten os og ødelagt PSU!!! Faenskap i helvete!! Hvorfor akuratt min data? Måtte bare si det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 * wh1te spiser pølse og nyter livet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg