ZkedaR Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Anette_: Greit det eller? Endret 6. september 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hVEM, ER b|rEAL OG HVA GJØR HAN SÅ POPULÆR? EDIT: Sjekk signatur... Vekk med ræ lille drittunge.. B|Real er den eneste her som har vært med all the way, og er den minst () respekterte søppel-mod'en! så ess-tee-eff-uu. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Fantastisk komprimering natrium :S det der skjer bare noen ganger at kvaliteten blir dårligere. noen gagner er den like bra. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Det går nok bra, Anette Huff, er trøtt å jævelig Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 dimiles: kan du kutte ned tøff gutt faktoren ett par hakk? takker... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Anette_: Greit det eller? Kan jeg ha den der den er eller skal jeg legge den et annet sted?? Tusen takk ihvertfall Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Den kan bare ligge der, har besten ikke noe på nettstedet anyways... Men lagre en kopi just in case of emergency. EDIT: Leif von Feil Endret 6. september 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Anette_: http://home.no/rizk/amobil.gif Greit det eller? må bare: *bildekomprimering* Natrium---><---ZkedaR Endret 6. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg har aldri sett en eneste episode av 24 og skal aldri gjøre det heller ikke eg heller. Vi har SÅ mye tilfelles! Lenke til kommentar
Same- Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg har aldri sett en eneste episode av 24 og skal aldri gjøre det heller ikke eg heller. Vi har SÅ mye tilfelles! :!: :!: :!: Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Natrium: Yeah! Selv om min jobb der ikke akkurat var fantastisk den heller, men jo mindre farger jo mindre størrelse Endret 6. september 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg har aldri sett en eneste episode av 24 og skal aldri gjøre det heller ikke eg heller. Vi har SÅ mye tilfelles! Skjønner ikke hvorfor alle skal se på 24 jeg, kanskje fordi jeg aldri har sett det, men, men... Uansett, jeg føler meg "knekt" nå. Rare følelser, hater dem. Teit... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Skjønner ikke hvorfor alle skal se på 24 jeg, kanskje fordi jeg aldri har sett det, men, men... Uansett, jeg føler meg "knekt" nå. Rare følelser, hater dem. Teit... Det hjelper å skylde på noen. Jeg bytter på å gi folk skylden. DET ER DIN SKYLD!BARE DIN! DINDINDIN! Alt er teit ja. Skole er teit. Livet er teit. Forumet er teit fordi det nesten aldri funker. Alt er teit. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Folk står fritt til å velge hva de vil se på TV. Jeg ser ikke på 24, men heyh, jeg bryr meg serr ikke om andre gjør det. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Alt er teit. Ord! Livet er relativt meningsløst også, skjønner ikke poenget. Også har jeg over 1000 poster i "søppel", jeg er på vei mot undergangen... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Alt er teit. Ord! Livet er relativt meningsløst også, skjønner ikke poenget. Noe av livet er vell at vi skal finne vår " ". Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Også har jeg over 1000 poster i "søppel", jeg er på vei mot undergangen... n00b jeg har flere poster i søppel en til sammen ellers Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 *ta løpefart inn i dusjen* CYA! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 noen som liker Lumsk her? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 DET ER DIN SKYLD!BARE DIN! DINDINDIN! Hørt den noen ganger før ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg