Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noe jeg stusset litt på var at hun stort sett hele tiden sa at jeg ikke burde like henne, og at hun ikke var noe særlig å like heller.

Lurer på hva jeg skal tolke det som. :hmm:

Tolk det som at jenter tilbringer store deler av sitt liv på overbevise seg selv og andre om at de er stygge, feite, dumme og teite. :roll:

Lenke til kommentar

Anette: Er her for deg. Bare send mld (hvis du har nr eller kontakt meg på msn), jeg er flink til å kosetrøste.

Nå fant jeg nettopp ut at jeg har skrevet FEIL historieinnlevering. Fint å finne det ut midt i den tredje siden. Hurra! Nå må jeg forvente å sitte oppe til to med denne forpulte jævla drittoppgaven. Er så sur på meg selv! Er jeg så blond at jeg ikke klarer å LESE en oppgave og GJØRE den? :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ø.B: Har blitt slutt med typen min idag...

Thea: Har ikke nummeret ditt men du kan sende det på PM hvis du vil at jeg skal ha det :) er ikke på msn nå, orker ikke det akkurat nå...

Alle: Noe som vil gjøre sånn at den gode gamle avatren min blir 6 kb og ikke 6,9? Tror den ligger på www.home.no/josteih/amobil.gif

Skal seff _ikke_ ha den der mer da :p

Lenke til kommentar

Alle: Noe som vil gjøre sånn at den gode gamle avatren min blir 6 kb og ikke 6,9?  Tror den ligger på www.home.no/josteih/amobil.gif

Skal seff _ikke_ ha den der mer da :p

to sec

edit: its done.

edit2:vent litt til. ble litt dårlig kvalitet ja... :blush:

edit3: fikk den ned i 3.3kb på 80x80 men fikk ikke kvaliteten like bra som det den var. kan noen andre ta på seg oppgaven?

:blush:

post-63-1094503163_thumb.jpg

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...