Marvil Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Stille igjen... Ser alle på 24? Sett det før.. Ser "Det Svakeste Ledd".. Vurderer å lage mat.. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Noe jeg stusset litt på var at hun stort sett hele tiden sa at jeg ikke burde like henne, og at hun ikke var noe særlig å like heller. Lurer på hva jeg skal tolke det som. Tolk det som at jenter tilbringer store deler av sitt liv på overbevise seg selv og andre om at de er stygge, feite, dumme og teite. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ja, men hun vet jeg liker henne _veldig_ godt. Tror nok hun hinter til at hun ikke vil ha noe med meg å gjøre eller noe. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Eller kanskje hun av en eller annen grunn syns du er for god for henne... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Det hadde vært noe. Skolen sannsynligvis mest populære jente. Frøken revysjef og 6-i-alle-fag. Og meg mr. asosial og hatet av alle... Moro. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hehe, får håpe på det beste... Hun kan jo ha en god grunn til det, å nå skal ikke du innbille deg at du er mr. buttugly heller da Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg vet at jeg ikke er det. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 .... Orker ikke skrive noe annet enn; Go' natt... *Skole er booooooring* Eller, 2 timer gym i morra... Cya Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ah. Da var jeg tilbake fra sushi-restauranten med deilig fisk og sjokoladefondant i magen. Mmm-m. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Thea: takk schnuppa, du er flink til å trøste!! Takk til alle andre som har vært koselige mot meg idag også, legger merke til det Goophy: Bra du vet at du er søt Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Anette: har ikke fulgt med jeg. hva skjedde egentlig? *prøve å bli med i samtalen* går nok bedre etterhvert skal du se Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Anette: Er her for deg. Bare send mld (hvis du har nr eller kontakt meg på msn), jeg er flink til å kosetrøste. Nå fant jeg nettopp ut at jeg har skrevet FEIL historieinnlevering. Fint å finne det ut midt i den tredje siden. Hurra! Nå må jeg forvente å sitte oppe til to med denne forpulte jævla drittoppgaven. Er så sur på meg selv! Er jeg så blond at jeg ikke klarer å LESE en oppgave og GJØRE den? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ø.B: Har blitt slutt med typen min idag... Thea: Har ikke nummeret ditt men du kan sende det på PM hvis du vil at jeg skal ha det er ikke på msn nå, orker ikke det akkurat nå... Alle: Noe som vil gjøre sånn at den gode gamle avatren min blir 6 kb og ikke 6,9? Tror den ligger på www.home.no/josteih/amobil.gif Skal seff _ikke_ ha den der mer da Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Alle: Noe som vil gjøre sånn at den gode gamle avatren min blir 6 kb og ikke 6,9? Tror den ligger på www.home.no/josteih/amobil.gif Skal seff _ikke_ ha den der mer da to sec edit: its done. edit2:vent litt til. ble litt dårlig kvalitet ja... edit3: fikk den ned i 3.3kb på 80x80 men fikk ikke kvaliteten like bra som det den var. kan noen andre ta på seg oppgaven? Endret 6. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Fantastisk komprimering natrium :S Endret 6. september 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Same- Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Heter det me neither eller me either? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ser alle på 24? såklart, alle liker da 24 Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Heter det me neither eller me either? Det er nok "me neither". Hvis du skal si noe lignende "ikke meg heller". "Either" betyr noe lignende "begge" eller "hvem som helst". Endret 6. september 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Heter det me neither eller me either? Kan vel bruke begge to... Neither er vel enn sammentrekning av not og either... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ser alle på 24? såklart, alle liker da 24 Jeg har aldri sett en eneste episode av 24 og skal aldri gjøre det heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg