nr.4 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Bandidos Pelle: Det er din mening og du kan få lov til å ha den. Like god som en hvilken som helst fanboy sin. Og stolsmilien er faen meg oppbrukt nå... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) ...Eller ikke. Og stolsmilien er faen meg oppbrukt nå... Ord. Endret 6. september 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 -teddy- --> <---haddis GUD jeg ELSKER denne ---> Den der er så morsom.... Jeg har ikke vært så aktiv her i SO, bare vært litt her i SO3 noen ganger. Så sorry meg! Og caps lock'n var ikke med vilje.... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Og stolsmilien er faen meg oppbrukt nå... Ord. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Har b-real vært her - OG JEG HAR GÅTT GLIPP AV DET? Stakkars Anette. Selv om vi har pratet litt om dette, og jeg egentlig så at enten du eller han kom til å slå opp, fortjener du ikke dette. Du er en så utrolig herlig og tvers igjennom snill jente. Vi får håpe han kommer krypende tilbake (og, ja, det er da du skal si NEI!) *gi stor bamseklem* Det er helt jævlig - men du er sterk og bare prat med meg hvis du vil. Er ikke så overlegen på MSN som folk tror. Og, noen som kanskje vet om hvordan gravskikker vikingene hadde? Finner det ikke på google eller i historieboken min, og er in deep shit (som vanlig) Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ord. det var du som brakte den på banen igjen da (bare kødder da ) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 noen som har sett eraserhead her? er'n bra? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Og, noen som kanskje vet om hvordan gravskikker vikingene hadde? Finner det ikke på google eller i historieboken min, og er in deep shit (som vanlig) *la alle brenne inne i sitt hus* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ord. det var du som brakte den på banen igjen da (bare kødder da ) Skal jeg slutte da? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Og stolsmilien er faen meg oppbrukt nå... mann som mener stolfimen er brukt opp---><---alle andre edit:pigger Endret 6. september 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Ihihi! Det bildet til nerdvanna i recentpictråden eier Menneh.. Så kjipt Anette :/ Alltid hardt når ting tar slutt Endret 6. september 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ord. det var du som brakte den på banen igjen da (bare kødder da ) Skal jeg slutte da? det hadde ikke gjort noe nei Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 alle gått for å se på 24 ? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Oj, nå var jeg borte i noen timer og dere poster tette sider med tull. Hei på etterskudd til B|Real! Thea, om du lurer på noe kan du bare MSN'e meg som jeg sa! (tror jeg ). Eller så vil jeg gjerne bytte skuldre med noen... Edit: Kan vel legge til at jeg hadde en heller givende samtale med hun jeg liker på MSN igår. Noe jeg stusset litt på var at hun stort sett hele tiden sa at jeg ikke burde like henne, og at hun ikke var noe særlig å like heller. Lurer på hva jeg skal tolke det som. Endret 6. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 jeg digger den smilyen jeg Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jippi, nå er det snart 24! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Stille igjen... Ser alle på 24? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ser alle på 24? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg