ZkedaR Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ah, slik ja... *Føler seg kjempelur* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Men da skal jeg stikke...dere får kose dere videre...og noen...send meg en PM med adressen hvis dere får lagt det ut =) Take care og gjør noe som jeg ikke ville ha gjort Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Heh? Er ikke du ute å holder vakt da B|Real? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 B|real var innom jo bah.. savner han.. hmm.. nei går ut å tar meg en sigg.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hade bra. og lykke til videre. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 B|Real forsvant, og det ble tyst. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) hVEM, ER b|rEAL OG HVA GJØR HAN SÅ POPULÆR? EDIT: Sjekk signatur... Endret 6. september 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hVEM, ER b|rEAL OG HVA GJØR HAN SÅ POPULÆR? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hVEM, ER b|rEAL OG HVA GJØR HAN SÅ POPULÆR? EDIT: Sjekk signatur... Har du tuppa inn caps eller noe? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hVEM, ER b|rEAL OG HVA GJØR HAN SÅ POPULÆR? EDIT: Sjekk signatur... Han er en moderator som er velkjent i Off-Topic-kategorien og i Siste Ordet 1, 2 og 3. Og caps-lock-moroa kan du godt slutte med. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 -teddy- --> <---haddis GUD jeg ELSKER denne ---> Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 OK, jeg har en diskusjon med Ingar på MSN hvor vi diskuterer serien 24, som jeg hater, og han elsker. Jeg sier at jeg synes at serien suger, men han sier at han liker den. Jeg sier at jeg respekterer hans syn. Han sier derimot at min mening er feil, og at det ikke er riktig. Serien ER bra, sier han, slev om jeg prøver å si at det er min mening. Når jeg sier at det er den verste spenningsserien jeg har sett, sier han at "Fordi ingen oppriktig talt kan si at 24 er en dårlig serie, og suger hestpikk". "Jo", sier jeg, jeg synes det, men han fortsetter å si at det er ikke min mening. Ja, kan dere vennligst forklare ham at han tar feil? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 noen osm veit hvor jeg skal poste ang. bruktmarkedet? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ja, kan dere vennligst forklare ham at han tar feil? Sure thing. Ingar: 24 suger. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 OK, jeg har en diskusjon med Ingar på MSN hvor vi diskuterer serien 24, som jeg hater, og han elsker. Jeg sier at jeg synes at serien suger, men han sier at han liker den. Jeg sier at jeg respekterer hans syn. Han sier derimot at min mening er feil, og at det ikke er riktig. Serien ER bra, sier han, slev om jeg prøver å si at det er min mening. Når jeg sier at det er den verste spenningsserien jeg har sett, sier han at "Fordi ingen oppriktig talt kan si at 24 er en dårlig serie, og suger hestpikk". "Jo", sier jeg, jeg synes det, men han fortsetter å si at det er ikke min mening. Ja, kan dere vennligst forklare ham at han tar feil? nei din dust! Bandios pelle---><---24 Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) drit i de smiliene da horer Endret 6. september 2004 av Camron Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Bandios pelle---><---24 Ahahaha, oi.. Støtter den.. *finner klappstol* Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 24 er jo konge bra! Si en spennings serie som er bedre enn 24 da. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 lærern min ---->> <<--- LenniZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg